Fersal Hotel Manila

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Manila

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premium kamer (De Luxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • 2 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 1455 Mendoza cor Alvarez Sts, Sta Cruz, Manila, Manila, 1003

In de buurt

  • Universiteit van Santo Tomas - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • SM City San Lazaro Shopping Center - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Universiteit Far Eastern - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Winford Manila Resort & Casino - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Kerk van Quiapo - 19 min. wandelen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • LRT-station Bambang - 6 min. wandelen
  • Station Manilla Laong Laan - 12 min. wandelen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fusebox - ‬3 min. wandelen
  • ‪Dimsum Treats - ‬3 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. wandelen
  • ‪Samgyupsalamat - ‬3 min. wandelen
  • ‪Jeju In Town Buffet - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Fersal Hotel Manila

Hotel vlak bij Rizal Park
Bij Fersal Hotel Manila zijn er de volgende voorzieningen: vervoer van/naar de luchthaven, een buurtwinkel en een koffiebar/café. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Het plaatselijke restaurant Inn Cafe serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en gratis kranten
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstappen/tickets en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Fersal Hotel Manila hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 09.00 uur en 17.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: PHP 250 tot 500 voor volwassenen en PHP 250 tot 500 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Inn Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 12 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer PHP 250–500 voor volwassenen en PHP 250–500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fersal Hotel Manila
Fersal Manila
Hotel Fersal
Hotel Fersal Manila
Fersal Hotel
Fersal
Fersal Hotel Manila Hotel
Fersal Hotel Manila Manila
Fersal Hotel Manila Hotel Manila

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Fersal Hotel Manila?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Fersal Hotel Manila inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Fersal Hotel Manila uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Fersal Hotel Manila een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Er geldt een toeslag van PHP 1000 per voertuig.

Waar staat Fersal Hotel Manila?

Dit hotel ligt in Santa Cruz, op 0,2 km van Universiteit van Santo Tomas en op 4,9 km van Amerikaanse Ambassade. Ook Kerk van Quiapo en Manila Metropolitaans Theater liggen op 3 km afstand. LRT-station Bambang ligt op 6 minuten wandelen en naar Lerma Station is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Fersal Hotel Manila

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 80 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 80 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Russel

Positief: Netheid
Very accommodating staff, comfortable room, perfect!
10 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jerameel

Ok
1 nacht verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Dan-elarson

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Le séjour était globalement bon avec une réceptionnistes de qualité le seule soucis était au niveau des lieux qui malheureusement n'était pas adapté à moi et a mes besoins
15 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower was
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Bella David

6 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Armendariz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you to the entire staff for a comfortable stay.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Petronila

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Romeleo

Reisde met familie
Need improvemnt
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Antonnie

Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Cherrie A

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service from the staff, they surely put in a lot of effort to please their guests. Only thing I could say is, the exterior of the property needs to be washed. Noise from the exterior motorist, dogs that are 24/7 in the cage next door barks a lot. I feel sorry for them. I just know that the hotel has no control over the noise. Overall, the staff did a great job!!!!
9 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
We weren't informed that the hotel is a quarantine facility. The pictures were also kind of misleading like what the rooms would look like. There were also cockcroaches. But I commend the receptionists' hospitality.
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

naoya

9 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Hazel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very to close to my family
10 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
It is convenient because it is close to shopping centers and bus terminal s.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Sonny, Australia

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff are friendly but the amenities are terrible. No running hot water, no microwave oven, not enough parking space inside the building and not even street parking.
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Joselito

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place is cozy and the hotel staff are corteous. The breafast food are superb.
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Fersal Hotel Manila

It was a hotel closest to a hospital we had to be. The room was standard, but quite spacy. When we arrived, they put us in a room without window. We requested to change to a room with window and they were able to accommodate and were happy to do so. Service with a smile. The room was clean but it was very outdated, just like the bathroom. Water pressure in the shower was low. They did have a water heater so at least there was warm water. The room was very noisy due to being at an incredibly busy street. Insulation is not there. Breakfast was basic and made upon order. It's not the best place we've stayed but also not the worst. As said, we needed to be close to the hospital.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
I love their breakfast. The personnel are courteous. The room is ok. The issues - a) a flying cockroach somehow get into the bathroom at night. I engaged to one on the first night in the bedroom, killed it. Since then I always close the bathroom door at night. b). the bathroom tissue is so thin that it's gone for a day. As I don't need a daily room clean up, I will have to ask tissue everyday. I ended up buying my own tissue. Recommend to put extra tissue every clean up and change it to a better quality.
20 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

ETHEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

ALMA CAIRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Thumbs up

Relaxing, value for money, convenient location and good customer service. Staffs are all accommodating and helpful.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Pete

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accessible
1 nacht verbleven in november 2018