Casa Azul
Strandaccommodatie in de buurt van Faro La Marina en Strand van Waikiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa Azul





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een patio
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Design studio laden

Design studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Smart-tv
Alle foto's voor Standaard kamer, Meerdere bedden laden

Standaard kamer, Meerdere bedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Minikoelkast
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Draagbare ventilator
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
9.0 van 10, Fantastisch, 3.007 beoordelingen
De prijs is € 97
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Ramon Zavala 415, Miraflores, Lima, 15074
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Estelar Miraflores
Hotel Estelar Miraflores
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.018 beoordelingen
De prijs is € 110
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schoonmaakkosten: USD 5 per accommodatie, per nacht
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Deze accommodatie brengt verplichte schoonmaakkosten in rekening als je het kamertype 'Appartement' hebt geboekt.
Optionele extra's
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- De accommodatie berekent een toeslag van 1 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay, PayPal en PagSeguro
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 20511643261
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen jonger dan 18 mogen in accommodaties in Peru doorgaans niet verblijven zonder een ouder, voogd of naar behoren gemachtigde verantwoordelijke. Het is mogelijk dat begeleidende volwassenen een identiteitsbewijs of andere geldige documentatie moeten voorleggen, zowel voor zichzelf als voor de minderjarige. Reizigers die met kinderen gaan reizen, dienen voor vertrek een Peruaans consulaat te raadplegen voor verder advies.
Op basis van de Peruaanse wetgeving zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen boven de PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden gedaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Azul Apartment Lima
Casa Azul Lima
Casa Azul Lima
Casa Azul Hotel
Casa Azul Hotel Lima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Azul
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
eder osvaldo
22 jun 2024
eder osvaldo
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Carlos Ulises
6 mei 2024
Carlos Ulises
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Chad
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chad
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Lorena
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lorena
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met een groep
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriela
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Amita
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amita
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Juan, jackson hts
Reisde met partner
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Jayden
Reisde met een groep
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayden
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Christian
30 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jan 2020
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Debbie
23 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Debbie
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
juliana
25 feb 2019
Negatief: Netheid
just ok
juliana
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
25 feb 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Gabriel
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Delia
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delia
2 nachten verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Karine, Montréal
15 okt 2018
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Karine
2 nachten verbleven in oktober 2018