Rakuro Kyoto
Hotel met een dakterras, in de buurt van Kyoto Imperial Palace
Fotogalerie voor Rakuro Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Queen) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Queen)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Queen with Japanese-style) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Queen with Japanese-style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Adjoining Private Bath) laden

Traditionele driepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Adjoining Private Bath)
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een aparte privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Moderate) laden

Standaard kamer, niet-roken (Moderate)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Moderate Large with Japanese-style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Moderate Large with Japanese-style)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Japanese, Adjoining Private Bathroom) laden

Superior kamer, niet-roken (Japanese, Adjoining Private Bathroom)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een aparte privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer (Japanese-style) laden

Superior vierpersoonskamer (Japanese-style)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Moderate Large With Japanese-style
Alle foto's voor Superior with Japanese-style (Adjoining Private Bathroom) laden

Superior with Japanese-style (Adjoining Private Bathroom)
Standard Queen Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Standard Queen With Japanese-Style
Moderate with Japanese-style (Adjoining Private Bathroom)
Alle foto's voor Moderate Triple Room laden

Moderate Triple Room
Alle foto's voor Superior with Japanese-style laden

Superior with Japanese-style
Standard Twin
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 751 beoordelingen
De prijs is € 99
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

186 Joshinyoko-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0867
Over deze accommodatie
Rakuro Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

TSUGU Kyoto Sanjo by THE SHARE HOTELS
TSUGU Kyoto Sanjo by THE SHARE HOTELS
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 437 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2500 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
SHARE HOTELS RAKURO Kyoto Hotel
SHARE HOTELS RAKURO Hotel
SHARE HOTELS RAKURO Kyoto
SHARE HOTELS RAKURO
Rakuro Kyoto Hotel
Rakuro Kyoto Kyoto
Rakuro Kyoto Hotel Kyoto
THE SHARE HOTELS RAKURO Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rakuro Kyoto
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
8,8
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Pamela
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
patrizia
11 okt 2025
patrizia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan, Kelowna
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Briana
7 okt 2025
Briana
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie en kleine kinderen
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KAICHUN, Odgensburg
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAICHUN
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jayden
19 sep 2025
Jayden
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chantelle
Reisde met een groep
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chantelle
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Soichiro
Reisde met partner
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soichiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
tifanny
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tifanny
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
nikyta
26 aug 2025
nikyta
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MARIELA
14 aug 2025
MARIELA
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gaku
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaku
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KIN CHUNG
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIN CHUNG
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NELLY DE JESUS
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NELLY DE JESUS
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Jenny
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jenny
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LUISANA
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LUISANA
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ゆみこ
25 jul 2025
ゆみこ
1 nacht verbleven in juli 2025

















