Momijiya Honkan Takao Sansou
Ryokan met gratis ontbijt en een restaurant in Kyoto
Fotogalerie voor Momijiya Honkan Takao Sansou





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op vallei (Japanese Style, 8 Tatami mats) laden

Traditionele kamer, uitzicht op vallei (Japanese Style, 8 Tatami mats)
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op vallei (Japanese Style, 10 Tatami mats) laden

Traditionele kamer, uitzicht op vallei (Japanese Style, 10 Tatami mats)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, 2 eenpersoonsbedden (Japanese Style, 10 Tatami mats) laden

Traditionele kamer, 2 eenpersoonsbedden (Japanese Style, 10 Tatami mats)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Fauchon Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 234 beoordelingen
De prijs is € 262
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Takao, Umegahata, Ukyo-Ku, Kyoto, Kyoto, 616-8289
Over deze accommodatie
Momijiya Honkan Takao Sansou
Gelijkaardige accommodaties

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 408 beoordelingen
De prijs is € 171
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Momiji-ya Honkan Takaosansou Inn Kyoto
Momiji-ya Honkan Takaosansou Inn
Momiji-ya Honkan Takaosansou Kyoto
Momiji-ya Honkan Takaosansou Inn Kyoto
Momiji-ya Honkan Takaosansou Inn
Momiji-ya Honkan Takaosansou Kyoto
Ryokan Momiji-ya Honkan Takaosansou Kyoto
Kyoto Momiji-ya Honkan Takaosansou Ryokan
Ryokan Momiji-ya Honkan Takaosansou
Momiji ya Honakn Takaosansou
Momiji ya Honkan Takaosansou
Momiji Ya Honkan Takaosansou
Momiji ya Honkan Takaosansou
Momijiya Honkan Takao Sansou Kyoto
Momijiya Honkan Takao Sansou Ryokan
Momijiya Honkan Takao Sansou Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Momijiya Honkan Takao Sansou
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stacey
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacey
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yaru
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaru
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ashokkumar
Reisde met partner
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashokkumar
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most magical part of our trip!




Christine
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Cassandra
4 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Disappointing Stay
Cassandra
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kay
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kay
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Lara, Pasadena
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Lara
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elvira
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen


Elvira
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Baekcheol
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baekcheol
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gregorio Esono
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregorio Esono
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Danica
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danica
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Celine
25 jan 2025
Celine
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chun Hing
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic experience

Chun Hing
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Makail
24 dec 2024
Makail
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Minju
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minju
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met partner
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Shengwen
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shengwen
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hector
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
JINSUN
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


JINSUN
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
JINSUN
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


JINSUN
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Amarjyot Singh, London
Reisde met familie
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Amarjyot Singh
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Chunshi
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chunshi
1 nacht verbleven in mei 2024

















