Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji





Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji ligt op loopafstand van Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een restaurant en nog veel meer. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 130
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Japanese Style) laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 beds)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (3 beds)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Accessible , 1 Bed Queen laden

Accessible , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Standard , 2 Beds laden

Standard , 2 Beds
Alle foto's voor Standard , 3 Beds laden

Standard , 3 Beds
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Queen laden

Standard , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Queen , Japanese Style laden

Standard , 1 Bed Queen , Japanese Style
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Kyoto Rokujo
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 57
28 aug - 29 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji is gelegen in Shimogyo, een buurt in Kyoto die eenvoudig te bezoeken is en vlak bij leuke winkelstraten ligt. Markt van Nishiki en Yasaka-altaar zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag wilt shoppen, kan dat bij Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Gemeentelijke dierentuin Kyoto en Kyoto Aquarium zijn ook een bezoek waard. De centrale ligging van dit hotel is populair.

620 Teianmaenocho, Kyoto, Kyoto, 600-8031
In de buurt
- Shijo-straat - 2 min. wandelen - 0.2 km
- Kawaramachi-straat - 2 min. wandelen - 0.2 km
- Markt van Nishiki - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Pontocho-laan - 4 min. wandelen - 0.4 km
- Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- マクドナルド - 2 min. wandelen
- % Arabica - 2 min. wandelen
- 鼎泰豊 - 2 min. wandelen
- Tully's Coffee &TEA - 3 min. wandelen
- KYOTO ENGINE RAMEN 京都炎神 KYOTO ENGINE - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 2750 per persoon
- Diner: JPY 4800
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mitsui Garden Hotel Kyoto Jokyoji
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mitsui Garden Hotel Kyoto Kawaramachi Jokyoji
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
13 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Christine, Fairview
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Christine
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alexeï
Reisde met partner
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexeï
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MICHAEL
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHAEL
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Melissa
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Siopo, Fresh Meadows, NYC
15 aug 2025
Siopo
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YANFANG
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YANFANG
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
Zakenreiziger
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Remmus
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Remmus
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Anu
5 aug 2025
Anu
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Grace
3 aug 2025
Positief: Netheid
Grace
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yumi
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Evelyn
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David, Modesto
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
8 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
PWP
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PWP
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
27 jul 2025
Daniel
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cecilia
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cecilia
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Paul
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
24 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brett
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brett
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in juli 2025