KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (for 2 people) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (for 2 people)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (for 3 people) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (for 3 people)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people) laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
Twin Room (4 persons)
Twin Room (3 persons)
Twin Room
Deluxe Twin Room With Terrace
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 642 beoordelingen
De prijs is € 45
8 jan - 9 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

646-5 Miyuki-cho Gojo Kamiazuchi-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8040
Over deze accommodatie
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
Gelijkaardige accommodaties

BON Kyoto Kiyomizu
BON Kyoto Kiyomizu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
- 24/7 receptie
9.2 van 10, Fantastisch, 203 beoordelingen
De prijs is € 57
25 dec - 26 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Granbell Hanareya Kyoto
kyoutoguranberuhoteru hanareya
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Hotel
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Kyoto
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKO
Reisde met een groep
22 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKO
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKO
Reisde met familie
14 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

NAOKO
1 nacht verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Rieko
9 nov 2025
Rieko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
ale
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ale
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lukasz
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukasz
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
John
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
えりこ
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
えりこ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ling Ling Adele
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ling Ling Adele
15 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shelby
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shelby
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
香奈枝
24 sep 2025
香奈枝
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Naoko
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

SATOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
えいき
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
えいき
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
14 sep 2025
???
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KENICHIRO
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENICHIRO
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Emi
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stephen
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidden Gem
Stephen
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Nagatoshi
4 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagatoshi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
りょうこ
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りょうこ
2 nachten verbleven in juli 2025

















