Kamo Residences by Reflections
Hotel aan het vlonderpad met een wijnmakerij en gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kamo Residences by Reflections





Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Alle foto's voor Panorama suite, 1 slaapkamer laden

Panorama suite, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een buitenspeelplaats
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Alle foto's voor Luxe suite, 1 slaapkamer laden

Luxe suite, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een buitenspeelplaats
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Alle foto's voor Executive suite, 1 slaapkamer laden

Executive suite, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een buitenspeelplaats
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Alle foto's voor Garden River Suite laden

Garden River Suite
Alle foto's voor Executive River Suite laden

Executive River Suite
Alle foto's voor Panorama River Suite laden

Panorama River Suite
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 551 beoordelingen
De prijs is € 61
4 aug - 5 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

447-6 Kajiicho Kamigyo Ward, Kyoto, Kyoto, 602-0841
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Kyoto
Hilton Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 223 beoordelingen
De prijs is € 228
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: JPY 60000 per accommodatie per week
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 28000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 5 personen)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 6000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie ook een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor een spelletje golf, massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kamo Residences by Reflections Hotel
Kamo Residences by Reflections Kyoto
Kamo Residences by Reflections Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kamo Residences by Reflections
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Clifton
Reisde met partner
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clifton
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Costante
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Costante
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro.andretti@hotmail.com
Reisde met een groep
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro.andretti@hotmail.com
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
Reisde met een groep
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roman
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lucia
Reisde met een groep
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andres
Reisde met een groep
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
Reisde met partner
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nahide
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nahide
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mehmet
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mehmet
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ellen
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellen
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Philipp
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philipp
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ferdinand
Reisde met partner
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ferdinand
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carl
Reisde met partner
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carl
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Stewart
Reisde met partner
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stewart
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Cedric
Reisde met partner
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cedric
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Maya
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Asuman
Reisde met partner
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asuman
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
James Alexander
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James Alexander
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met een groep
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Baris
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baris
1 nacht verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- HampshireHotels-hotels in Renesse
- Leodikya Kirman Premium - Ultra All Inclusive
- Radisson Blu Hotel Dubai Waterfront
- Hotel De Lange Man
- INNSiDE by Meliá Fuerteventura - Adults Only
- Hotels in Nerja
- Asterion Suites & Spa - Designed for Adults
- B&B Milaan
- All-inslusivehotels in Split-Dalmatië
- Mercure Düsseldorf City Center
- Hotel Les Mouettes
- B&B Sint-Gillis-bij-Dendermonde
Vluchten
Autoverhuur
Pakketten