Hotel Gion Ichirin
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Yasui Konpiragu
Fotogalerie voor Hotel Gion Ichirin





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 270
27 okt - 28 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Minikoelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad buiten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2021
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.021 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

570-89 Gionmachi, Minamigawa, Kyoto, Kyoto, 605-0074
Over deze accommodatie
Hotel Gion Ichirin
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.390 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: 10 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 15 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hotel Gion Ichirin Kyoto
Kyoto Hotel Gion Ichirin Hotel
Hotel Hotel Gion Ichirin
Hotel Gion Ichirin Kyoto
Gion Ichirin
Hotel Ichirin
Ichirin
Hotel Gion Ichirin Hotel
Hotel Gion Ichirin Kyoto
Hotel Gion Ichirin Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Gion Ichirin
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,4
Locatie
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Michael
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Debra
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debra
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
OREN
Reisde met een groep
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OREN
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nadin
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lyndon
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lyndon
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
kazuro
22 sep 2025
kazuro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge Armando Cruz
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge Armando Cruz
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kerlin
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerlin
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alyssa
Reisde met een groep
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyssa
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael, Mercer Island
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ethan
Reisde met partner
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ethan
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Torben
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Torben
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Isa
5 jun 2025
Isa
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle, Tucson
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sarah
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Robert
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Janice
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janice
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sara
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einfach nur schöne und komfortabel
Sara
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brennan
21 mei 2025
Brennan
2 nachten verbleven in mei 2025

















