Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kikoku no Mori





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor FamilieTwin kamer laden

FamilieTwin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Superior Twin kamer, Meerdere bedden (Garden) laden

Superior Twin kamer, Meerdere bedden (Garden)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een koer
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

320, Uchikoshicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8151
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.128 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Kikoku no Mori Kyoto
Ethnography Kikoku no Mori Kyoto
Ethnography Kikoku no Mori Ky
Kikoku no Mori Hotel
Kikoku no Mori Kyoto
Kikoku no Mori Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Kikoku no Mori
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kikoku no Mori
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2025
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alla
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alla
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Katie
Reisde met familie
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Quiet hotel off the beaten path, HARD beds
Katie
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alberto
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Corey
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Corey
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Diane
29 dec 2023
Diane
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met een groep
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
4 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Masamori
15 aug 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masamori
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Heather
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heather
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Artha
Reisde met een groep
21 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Artha
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
RYUJI
4 feb 2023
RYUJI
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Kay
Reisde met partner
25 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kay
10/10 – Uitstekend
Jen
Reisde met familie
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jen
10/10 – Uitstekend
KOICHI
21 nov 2022
KOICHI
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Martha
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnífico hotel y servicio excelente!
Martha
4 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Reina
Reisde met een groep
11 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reina
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met partner
9 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
りりか
Reisde met partner
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
りりか
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
AI
29 mei 2022
AI
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
takashi
9 mrt 2022
takashi
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
ユリ
28 sep 2021
ユリ
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021