hotel anddoggy Kyoto Nijo
Hotel met een 24-uurs receptie, op 2 minuten stappen van Nijō-kasteel
Fotogalerie voor hotel anddoggy Kyoto Nijo





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
6 jan - 7 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Premier Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Premier Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Grand Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Grand Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 584 beoordelingen
De prijs is € 210
21 dec - 22 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

SanboOmiya-cho 144-4, Kyoto, Kyoto, 604-8316
Over deze accommodatie
hotel anddoggy Kyoto Nijo
Gelijkaardige accommodaties

Ace Hotel Kyoto
Ace Hotel Kyoto
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 257
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 5000 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
De vermelde toeslag per huisdier geldt alleen vanaf het 2e huisdier. De toeslag wordt kwijtgescholden voor boekingen met slechts 1 huisdier.
Gasten dienen 2 dagen voor aankomst een bewijs van vaccinaties te overleggen.
De vermelde toeslag per huisdier geldt alleen vanaf het 2e huisdier. De toeslag wordt kwijtgescholden voor boekingen met slechts 1 huisdier.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Anddoggy Kyoto Nijo Kyoto
hotel anddoggy Kyoto Nijo Hotel
hotel anddoggy Kyoto Nijo Kyoto
hotel anddoggy Kyoto Nijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over hotel anddoggy Kyoto Nijo
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,6
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
???
9 nov 2025
???
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maiko
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ヨシミ
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシミ
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
えみこ
Reisde met huisdieren
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
えみこ
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yas
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
yas
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
hiroyuki
28 apr 2025
hiroyuki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
14 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miho
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miho
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eve, Monroe
Reisde met partner
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eve
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ゆうこ
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうこ
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MISAKO
9 mrt 2025
MISAKO
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KEIGO
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIGO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KEIGO
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIGO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
はじめ
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
はじめ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ゆう
Reisde met huisdieren
17 dec 2024
ゆう
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SHOJI
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHOJI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Takashi
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takashi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
kei
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kei
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ゆう子
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵なホテル
ゆう子
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Cybill
Reisde met huisdieren
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cybill
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
シゲコ
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シゲコ
1 nacht verbleven in november 2024

















