HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 40
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een aparte privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een aparte privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Moderate Twin) laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Moderate Twin)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een aparte privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een aparte privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Amanek Double Room laden

Amanek Double Room
Alle foto's voor Amanek Triple Room laden

Amanek Triple Room
Standard Twin Room, 2 Twin Beds (Moderate Twin)
Superior Twin Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Barrier Free Twin With Bath laden

Barrier Free Twin With Bath
Standard King Room
Alle foto's voor Standard Triple Room laden

Standard Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

616 Azuchicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8040
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 443 beoordelingen
De prijs is € 37
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amanek Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Kyoto
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
27 mei 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kristen
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kristen
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Anna
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Cristina
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Cristina
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katelyn
23 jun 2025
Katelyn
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Balram
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Balram
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
JOHN
Reisde met familie
11 jun 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOHN
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dolores
Reisde met partner
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dolores
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yamilet
Reisde met een groep
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamilet
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Risa
2 jun 2025
Risa
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Luana
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luana
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kaz
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaz
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Felix
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hironi
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hironi
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jose, Chicago
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ayjan
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayjan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Elisa, Halle
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Elisa
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Patrik
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrik
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Reyhan
11 mei 2025
Reyhan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ushio
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ushio
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Sarah
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
3 nachten verbleven in april 2025