Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 8 minuten stappen van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 68
16 dec - 17 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2

Standaard tweepersoonskamer

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer (For 3 people)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Triple Room

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
371, Rokkaku-cho, Shinmachidori, Kyoto, Kyoto, 604-8212

In de buurt

  • Shijo-straat - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Markt van Nishiki - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Sanjo-straat - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Kawaramachi-straat - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Nijō-kasteel - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 6 min. wandelen
  • Metrostation Karasuma Oike - 9 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪西村鮮魚店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪本家第一旭烏丸店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪錦 セアブラノ神 - ‬2 min. wandelen
  • ‪INDIA GATE - ‬2 min. wandelen
  • ‪京都四条くをん - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei bevindt zich dicht bij Kawaramachi-straat en Nijō-kasteel en biedt een wasserij en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie en een automaat
Kamervoorzieningen
De 84 kamers zijn inclusief voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.420 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 5 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Kinderen tot 5 jaar krijgen gratis ontbijt
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2420 per persoon
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL VISTA PREMIO Nagomitei
VISTA PREMIO KYOTO Nagomitei
VISTA PREMIO Nagomitei
HOTEL VISTA PREMIO KYOTO
Vista Premio Kyoto Nagomitei
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei Hotel
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei?

Vandaag, 2 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei van één nacht voor twee volwassenen op 16 dec. 2025 min. € 68,42, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 2 km afstand van Markt van Nishiki, Kawaramachi-straat en Nijō-kasteel. Ook Yasaka-altaar en Kyototoren liggen op 3 km afstand. Metrostation Karasuma Oike ligt op 9 minuten wandelen en naar Station Nijojo-mae is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Vista Premio Kyoto Nagomitei

9,2

Fantastisch

9,2

Netheid

9,0

Locatie

9,2

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 131 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 206 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 206 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Valeria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es hermoso y las habitaciones son muy amplias,bonitas y descansas muy bien, todo el personal es muy amable, espero volver pronto
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Aldercy

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room smelled so bad as soon as we walked through the door. It smelled like body odor, we had 3 reservations and all rooms smelled super bad. We had to spray our perfumes and leave the Ac running while we left to try and mask the smell but it was so potent it never left. The room was put together and I hope the sheets were cleaned, they look clean. The breakfast was not great, very limited options and I don’t think the price is worth it. The personnel were great, very friendly and accommodating. I’m sorry, but I will not be returning to this hotel, we just could not get past the smell and we did not even want to be in our room, because it was so bad. I do not recommend staying here unless you are on a budget, but even then the torture of being inside these rooms its not worth saving a couple dollars. The hotel owner should do something about it.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Aiswaryalakshmi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay was excellent the hotel is conveniently located, clean and the staff were super kind. Wanted to call out Ai who helped us during our stay she helped us call for headspa appointments as foreigners this was hard for us to do as well as helped us weigh our luggage so we knew how much we could buy 😆
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel in a good location, friendly staff!
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kaori

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最喜歡廁所有乾濕分離的部分,浴室空間非常大,浴缸可以躺着泡。地點有點尷尬,四條站走過去大概7-8分鐘、到附近的錦市場/京極商店街則是大概13-15分鐘。在外面玩完一整天想去逛街就會走得有點累。不過附近有很多巴士能直接到達景點(清水寺、嵐山等等),也有不少便利店和餐廳。推薦給沒有小孩隨行的各位!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

myriam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle chambre, bon petit dejeuner, juste les.subtilites de la douche japonaise et les articles de toilette à demander à l accueil sont un peu perturbants. Sinon tres bel hotel , calme, bien placé.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Karine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très bon séjour

Hôtel très bien, propre, pas trop loin de stations de bus, dans une rue calme. Personnel au top, chambre sympas, propre, bonne taille . Je recommande
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

YASUKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Yusuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tais

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
The room was very good for traveling with basic necessities and accommodating for two people. The room was compact but manageable and spacious for traveling with minimal luggage. The staff was very friendly and nice. The location of the hotel is the close to many locations in Kyoto and transportation hubs. In addition, the amenities in the facility (laundry, breakfast and vending machines) were a nice perk and useful mid trip.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Francisco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will book again safe close to shopping and food plus train all walking distance
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rodrigo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpáticos, pequeno almoço magnífico, muito acessível... recomendo. Adoramos!
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Kevin

5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ellen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Highly recommended

It was a really nice stay. We booked a 3 bed room. Very comfortable and large bed. Central location. Many coffee and restaurant around. The staff was very friendly. All perfect.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuzuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
すごく綺麗で良かったです。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yusuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Alphonse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Minh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, new hotel. Great services by staffs. Room was a bit small but that’s ok. There’s a 7mins walk to central. Would have preferred it’s closer to central but overall the hotel was good to stay.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Gesualdo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il personale della struttura è davvero molto disponibile e gentile. Ci siamo trovati benissimo. Hanno fornito supporto anche dopo il check out dandoci la possibilità di usufruire della sala comune. Struttura super consigliata.
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

用飯店名字導航時要注意

在錦市場附近,約700公尺。 標準雙床房:房間走道有點窄。 如果輸入英文的名字容易導航到另外一間分店(中文名才能找到,英文名google maps找不到這間店),所以要注意地址不要走錯間(兩間距離滿遠的)
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Yuka

2 nachten verbleven in februari 2025