Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Corner Twin Room laden

Corner Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Higashiyama
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 137 beoordelingen
De prijs is € 585
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

337 Shimogyouku Shoumen Tsuu Kiyachou, Higashiiri Kitagawa Kagiyachou, Kyoto, Kyoto, 600-8126
Over deze accommodatie
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
APA Hotel Kyoto Eki Horikawadori
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 45
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GLAD ONE SHICHIJO
GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
GLAD ONE SHICHIJO
HOTEL GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
Glad One Kyoto Shichijo By M’s
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Kyoto
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Gabriela
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald
Reisde met familie
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ying Lu
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying Lu
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ritik
Reisde met partner
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ritik
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Denise
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Luciano
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Luciano
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nilüfer
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nilüfer
12 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nathalie
19 okt 2025
Nathalie
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Steven
17 okt 2025
Steven
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Adriana
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kazuhide
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhide
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
14 okt 2025
Victor
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nikita
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikita
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Thanh Van
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Thanh Van
11 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roxanne
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Roxanne
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rosa
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mathilde
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathilde
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
kimberly
Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kimberly
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Aime
12 sep 2025
Aime
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Marilou
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marilou
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kat
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kat
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nya
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nya
6 nachten verbleven in augustus 2025

















