Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma
Hotel met een 24-uurs receptie, op 6 minuten stappen van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
Wijk Nakagyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 613 beoordelingen
De prijs is € 54
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

284-1 Nishiiri Tenjinyama-cho, Nishikikoji, Nakago-Ku, Kyoto, Kyoto, 541-0046
Over deze accommodatie
Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Forza Kyoto Shijo Kawaramachi
Hotel Forza Kyoto Shijo Kawaramachi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.423 beoordelingen
De prijs is € 63
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 700 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2000 per dag
- Toeslag voor babybed: JPY 1100 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay en LINE Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel WBF NISHIKITEI
WBF Kyoto Shijo NISHIKITEI
WBF NISHIKITEI
Comfort Kyoto Shijokarasuma
Hotel WBF Kyoto Shijo NISHIKITEI
Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma Hotel
Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma Kyoto
Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Comfort Inn Kyoto Shijokarasuma
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Alfredo
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfredo
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Felix
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
José
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
José
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hideaki
Reisde met familie en kleine kinderen
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideaki
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Osamu
16 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Osamu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maki
Reisde met familie en kleine kinderen
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hisato
29 jul 2025
Hisato
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SAKURA
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAKURA
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
???
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Timo Luca
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timo Luca
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Phuoc
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phuoc
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Klaudia
22 mei 2025
Klaudia
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Werner
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werner
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
RYOKO
Reisde met familie
11 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOKO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
2 feb 2025
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yitzu
23 jan 2025
Yitzu
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Isaac
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isaac
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
king chi
Reisde met familie
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
king chi
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
INUI
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INUI
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIDENORI
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENORI
2 nachten verbleven in november 2024

















