Asai Kyoto Shijo Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Markt van Nishiki
Fotogalerie voor Asai Kyoto Shijo Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
16 dec - 17 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Comfy) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Comfy)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy)
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, hoek (Comfy Hollywood Twin) laden

Kamer, hoek (Comfy Hollywood Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Cozy Twin laden

Cozy Twin
Alle foto's voor Comfy King laden

Comfy King
Alle foto's voor Comfy Hollywood Twin laden

Comfy Hollywood Twin
Alle foto's voor Accessible Comfy King laden

Accessible Comfy King
Alle foto's voor Comfy Corner Hollywood Twin laden

Comfy Corner Hollywood Twin
Alle foto's voor Comfy Twin laden

Comfy Twin
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.437 beoordelingen
De prijs is € 100
22 dec - 23 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

444 Syunzeicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008417
Over deze accommodatie
Asai Kyoto Shijo Hotel
Gelijkaardige accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.437 beoordelingen
De prijs is € 100
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1320 voor volwassenen en JPY 715 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Asai Kyoto Shijo Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Marianela
8 nov 2024
Marianela
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jelle
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jelle
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Barbara
Reisde met partner
30 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Surinder
Reisde met familie
25 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Surinder
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
5 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
19 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Verena
16 nov 2025
Verena
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Crystal
10 nov 2025
Crystal
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Blake A.
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blake A.
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sterley
8 nov 2025
Sterley
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anais, Port Perry
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anais
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thierry
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thierry
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Despina
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Despina
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Salvatore, Pemulwuy
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten




Salvatore
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
amy
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amy
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jakob
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Jakob
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karen, Hamburg
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christal
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christal
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Susan
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Susan
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
Reisde met een groep, Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
3 nachten verbleven in oktober 2025

















