Havona Hotel @ Taman Tropika Kulai (Self Check-In)
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Aeon Mall Kulaijaya
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Havona Hotel @ Taman Tropika Kulai (Self Check-In)





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Family 4 Pax With Window (1 King & 1 Queen) laden

Family 4 Pax With Window (1 King & 1 Queen)
Alle foto's voor Deluxe Double Decker Room With Window laden

Deluxe Double Decker Room With Window
Alle foto's voor Queen Bedroom With Window laden

Queen Bedroom With Window
Alle foto's voor King Bedroom With Window laden

King Bedroom With Window
Alle foto's voor Family 3 Pax With Window (1 King And 1 Single) laden

Family 3 Pax With Window (1 King And 1 Single)
Alle foto's voor Twin Bedroom With Window laden

Twin Bedroom With Window
Alle foto's voor Family 4 Pax With Window (1 King & 2 Single) laden

Family 4 Pax With Window (1 King & 2 Single)
Alle foto's voor Single Capsule - Male Only, Non-Smoking - Shared Bathroom laden

Single Capsule - Male Only, Non-Smoking - Shared Bathroom
Alle foto's voor Single Capsule - Female Only, Non-Smoking - Shared Bathroom laden

Single Capsule - Female Only, Non-Smoking - Shared Bathroom
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 17, Jalan Tropika 1, Taman Tropika, Kulai, Johor, 81000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Zenz Hotel
Zenz Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
8.6 van 10, Uitstekend, 31 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 50.00
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Havona Hotel Kulai
Havona Hotel
Havona Kulai
Havona Hotel
Havona Hotel Kulai
Havona Taman Tropika Kulai
Havona Hotel - Taman Tropika Kulai Hotel
Havona Hotel - Taman Tropika Kulai Kulai
Havona Hotel - Taman Tropika Kulai Hotel Kulai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Havona Hotel @ Taman Tropika Kulai (Self Check-In)
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mrt 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Mira
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Honeymoon
Mira
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Kenny
3 mei 2019
Positief: Personeel en service
The stay at Havona is decent
Kenny
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Shu Ling
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu Ling
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Shu Ling
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu Ling
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Kow
25 jun 2018
Toilet facilities
Kow
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Wayne, Malaysia
8 mrt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Exhausted yet slow solution
Wayne
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Sok San
3 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good, will go back again
Sok San
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
so far happy with the hotel.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Lim
3 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lim
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not close to airport
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
FADDILAH, Bangsar
3 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer