Corsica Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kulai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Corsica Hotel

Uitzicht vanuit accommodatie
Details aan de binnenkant
Lobby
Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Ontbijtruimte

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Een regendouche
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douche met hydromassage
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Family Grand Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Twin Beds and 1 King Bed

Superior King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Family Triplex Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 King Bed and 1 Twin Bed

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Premier Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Executive Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
150 & 151, Jalan Kenanga 29/6, Indahpura, Kulai, 81000

In de buurt

  • Aeon Mall Kulaijaya - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • IOI Mall Kulai - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • IOI Palm Villa Golf & Country Resort - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Johor Premium Outlets - 7 min. rijden - 8.3 km
  • Sutera Mall - 19 min. rijden - 20.5 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 25 min. rijden
  • Senai International Airport (JHB) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Selera Kak Izan - ‬3 min. wandelen
  • ‪Mykluang Kopitiam - ‬3 min. wandelen
  • ‪Ayam Penyet Tiga Abdul - ‬2 min. wandelen
  • ‪四夕豆花 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Khem Thai Mukratha - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Corsica Hotel

Hotel vlak bij Johor Premium Outlets
Geniet van een wasserij, conferentieruimte en een restaurant bij Corsica Hotel. Gratis wifi in de kamer en een snackbar/deli zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
  • Een lift, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Corsica Hotel hebben voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met digitale zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 50 meter van de accommodatie
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 23.30 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Corsica Kopitiam

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart met overeenkomende foto-identificatie te tonen tijdens het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 60 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Corsica Hotel Kulai
Corsica Kulai
Corsica Hotel Hotel
Corsica Hotel Kulai
Corsica Hotel Hotel Kulai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Corsica Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Corsica Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Corsica Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Corsica Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Biedt Corsica Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 23.30 uur. Er geldt een toeslag van MYR 60 per voertuig.

Waar staat Corsica Hotel?

Dit hotel in Kulai ligt op 2 km afstand van Aeon Mall Kulaijaya en IOI Mall Kulai. IOI Palm Villa Golf & Country Resort ligt op 4 km.

Beoordelingen over Corsica Hotel

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 102 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Angeline

6 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Lam Beng

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

KENNY

Reisde met familie
The environment entire hotel is fine but the parking lot insufficient for client to park their vehicles.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Shazelina

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Karen Y P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

KOK CHIONG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Lee wing

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice

Fast check in
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

puteri

1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Jason

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

chiaw swee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Mohd Shukri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel within township, easily accessible to amenities and restaurants.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

cheu yian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

susan ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Addah, KL

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Hotel should give customer parking coupon. We are not Kulai resident so what for we buy parking coupon? Why not hotel buy a book of coupon parking then distribute to the customer according their stay time (ex: sunday coupon compulsory from 10am, check out on 12pm) hotel must give 2 hour coupon to customer. Most of us have to bear compound because not provide the parking coupon. Really hard for us to search a location to pay the compound because we are not Kulai resident.. Most of hotel outside, once check in they provide parking to the customer. Corsica hotel should do something on parking matters.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

HsuanJen

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

AFY, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent in cleanliness. Some good restaurants around and about 10 mins walk across the bridge to Aeon Permas Jaya. Some additional furniture in room would be good.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

yunn nee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

MichaelJackson

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daily room cleaning little inconvenient. Must press the cleaning button only they come to clean and change the towel. We didn't notice that as we thought that by default it is a daily thing unless told. We have to use the same towels for two days and no water refill or whatsoever. We like this hotel but this might just spoil the whole thing. TQ
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Wong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and good service
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

comment for Corsica hotel

close to the Aeon, many option for meal Hot water isn't enough for bath.
6 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Leo, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is tasty and wide selection. Near a lot eateries and Aeon Mall. Security guard at door at night.
2 nachten verbleven in juni 2019