Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Corsica Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Een regendouche
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een douche met hydromassage
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Family Grand Room laden

Family Grand Room
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Family Triplex Room laden

Family Triplex Room
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Deluxe Premier Room laden

Deluxe Premier Room
Executive Deluxe Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

150 & 151, Jalan Kenanga 29/6, Indahpura, Kulai, 81000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Havona Hotel-Taman Tropika Kulai
Havona Hotel-Taman Tropika Kulai
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
9.0 van 10, Fantastisch, 6 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 60 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Corsica Hotel Kulai
Corsica Kulai
Corsica Hotel Hotel
Corsica Hotel Kulai
Corsica Hotel Hotel Kulai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Corsica Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 nov 2022
6 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Lam Beng
Reisde met een groep
19 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lam Beng
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
KENNY
Reisde met familie
12 okt 2022
KENNY
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Shazelina
16 aug 2022
Shazelina
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Karen Y P
4 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karen Y P
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
KOK CHIONG
Zakenreiziger
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOK CHIONG
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Lee wing
Zakenreiziger
24 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Lee wing
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
puteri
12 apr 2021
puteri
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Jason
21 okt 2020
Jason
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
chiaw swee
31 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chiaw swee
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Mohd Shukri
Zakenreiziger
1 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Shukri
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
cheu yian
Reisde met een groep
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cheu yian
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
susan ann
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
susan ann
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Addah, KL
Reisde met partner
11 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Addah
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
HsuanJen
30 okt 2019
HsuanJen
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
AFY, Singapore
Reisde met familie
24 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AFY
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
yunn nee
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yunn nee
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
MichaelJackson
Reisde met familie en kleine kinderen
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MichaelJackson
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Wong
Reisde met familie
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wong
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid
comment for Corsica hotel
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Leo, Singapore
Reisde met familie
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
2 nachten verbleven in juni 2019