Hotel Kaminoyu Onsen
Ryokan met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie in Kai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kaminoyu Onsen





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op bergen laden

Traditionele kamer, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Business Twin kamer laden

Business Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 Ryuuchi, Kai, Yamanashi-ken, 400-0104
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Itoyanagi Koyado Yuwa
Itoyanagi Koyado Yuwa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 95 beoordelingen
De prijs is € 205
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kaminoyu Onsen
Hotel Kaminoyu Onsen Kai
Kaminoyu Onsen
Kaminoyu Onsen Kai
Kaminoyu Onsen Hotel
Hotel Kaminoyu Onsen Kai
Hotel Kaminoyu Onsen Ryokan
Hotel Kaminoyu Onsen Ryokan Kai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kaminoyu Onsen
Beoordelingen
7,8
Goed
7,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 apr 2025
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Miwako
11 apr 2025
Positief: Personeel en service
Miwako
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
カツミ
15 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カツミ
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
?????
4 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
?????
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
tomohiro
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomohiro
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
J
2 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Toshiya
16 dec 2024
Toshiya
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
mitsuru
1 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
mitsuru
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kenichiro
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kenichiro
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
GORO
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GORO
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
あきのり
30 sep 2024
あきのり
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Samuel
20 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
BRENTT
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRENTT
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
アキ
28 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
アキ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
midori
13 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
midori
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Momoe
23 jun 2024
Negatief: Netheid
Momoe
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
あきら
Reisde met partner
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
あきら
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
トモコ
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモコ
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuyo
Reisde met een groep
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuyo
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Yoko
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Personeel en service
Yoko
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
hiroyuki
15 okt 2023
hiroyuki
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
???
Reisde met partner
3 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
TSUJIMOTO
Reisde met partner
17 aug 2023
Positief: Personeel en service
TSUJIMOTO
1 nacht verbleven in augustus 2023