Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor APA Hotel Kagoshima Kokubu





Beoordelingen
8,0 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 52
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Gelegen op de bovenverdieping
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-41-23 Kokubu-Chuo, Kirishima, Kagoshima-ken, 899-4332
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Kyocera
Hotel Kyocera
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 644 beoordelingen
De prijs is โฌย 107
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1300โ1500 voor volwassenen en JPY 650โ750 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 300 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Hotel Kagoshima Kokubu
APA Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Kagoshima Kokubu
Apa Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Hotel Kagoshima Kokubu Hotel
APA Hotel Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Hotel Kagoshima Kokubu Hotel Kirishima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Kagoshima Kokubu
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
??
23 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
M
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
ใจใใ
12 jun 2025
Positief: Netheid
ใจใใ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROTAKA
Zakenreiziger
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROTAKA
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
???
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 โ Matig
?
6 mei 2025
?
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Shuji, tokai
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shuji
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
TOYOFUMI
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOYOFUMI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
hisako
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hisako
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
motoki
Zakenreiziger
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
motoki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
takushi
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takushi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Ryota
15 feb 2025
Ryota
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
??
14 feb 2025
??
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
??
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
SHINICHI
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
SHINICHI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
YOSHINOBU
Zakenreiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฝๅใชใ
YOSHINOBU
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 โ Matig
hatsuo
23 jan 2025
hatsuo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
AYUMI
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYUMI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
ใใชใช
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใชใช
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
Tomio
4 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomio
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
Taro
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Taro
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
ใฟใ
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฟใ
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
TOMOKO
24 nov 2024
TOMOKO
2 nachten verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Auberge du Pรชcheur
- All-inslusivehotels in Agadir
- Hotel Helios Costa Tropical
- Luxehotels in Dubai Desert
- ACE Hotel Paris Marne la Vallรฉe
- Mitsis Rodos Village
- Hotels in Reims
- Hotels in Merksplas
- Particuliere vakantiehuizen Ibiza
- Hotels in Cรกdiz
- Burg Hotel
- Domaine du Moulin d'Asselborn
- Van der Valk Hotel Emmeloord
- Hotels in Grimbergen
- Pension KEYAKI
- Hotels in Antwerpen
Activiteiten
Pakketten