Hotel Acqua Santa
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Katsuragiyama-kabelbaan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Acqua Santa





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 69
6 aug - 7 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer (Semi-double) laden

Eenvoudige kamer (Semi-double)
Hoogtepunten
Veranda
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Veranda
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Veranda
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Veranda
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

351-1 Kona, Izunokuni, Shizuoka, 410-2201
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Konastay Izu-Nagaoka - Hostel
Konastay Izu-Nagaoka - Hostel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 96 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 1320 voor volwassenen en JPY 1080 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Acqua Santa Izunokuni
Acqua Santa Izunokuni
Hotel Acqua Santa Hotel
Hotel Acqua Santa Izunokuni
Hotel Acqua Santa Hotel Izunokuni
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Acqua Santa
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
けんや
Reisde met partner
13 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
けんや
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
かよ
22 jun 2025
かよ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
喬
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
喬
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Shoichi
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoichi
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Motoko
5 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Motoko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sham
21 apr 2025
Positief: Personeel en service
Sham
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Leo
Reisde met een groep
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯

Leo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitaka
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitaka
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Satoshi
3 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
臭い
Satoshi
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
?
Zakenreiziger
19 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Iwako
Reisde met familie
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iwako
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuhiro
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kazuhiro
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIKI
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おしゃれなエントランス


TOSHIKI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
イクコ
Reisde met een groep
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
イクコ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yat Ming
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yat Ming
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
KATAYAMA
7 okt 2024
KATAYAMA
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
HISAYO
29 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
HISAYO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kyoko
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アクセスも良く、部屋も広い

Kyoko
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Tsutomu
Reisde met familie
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Tsutomu
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
yuichi
6 aug 2024
yuichi
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
MANAMI
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MANAMI
12 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024