Laforet Ito Onsen Yunoniwa
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Oranje Strand van Ito
Fotogalerie voor Laforet Ito Onsen Yunoniwa





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 139
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier Twin kamer, niet-roken, uitzicht op de stad (With Hot Spring Bath) laden

Premier Twin kamer, niet-roken, uitzicht op de stad (With Hot Spring Bath)
9,2 van 10
Fantastisch
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2015
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese, Shared bathroom) laden

Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese, Shared bathroom)
8,0 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2015
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donsdeken
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2015
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donsdeken
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-1 Shishido, Ito, Shizuoka, 414-0004
Over deze accommodatie
Laforet Ito Onsen Yunoniwa
Gelijkaardige accommodaties

Mori No Izumi
Mori No Izumi
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 99 beoordelingen
De prijs is € 81
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 300.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3850 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 18.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je een verblijf op basis van halfpension hebt geboekt, dien je vóór 19.00 uur in te checken als je wilt dineren. Als je een verblijf op basis van halfpension hebt geboekt en verwacht na 19.00 uur te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
LAFORET CLUB ITO ONSEN Inn
LAFORET CLUB ONSEN Inn
LAFORET CLUB ITO ONSEN Hotel
LAFORET CLUB ONSEN Hotel
LAFORET CLUB ONSEN
LAFORET CLUB ITO ONSEN
Laforet Ito Onsen Yunoniwa Ito
Laforet Ito Onsen Yunoniwa Ryokan
Laforet Ito Onsen Yunoniwa Ryokan Ito
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Laforet Ito Onsen Yunoniwa
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
EDWIN KEE CHEONG
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EDWIN KEE CHEONG
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cameron
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emine
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emine
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KOJI
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yujin
14 sep 2025
Yujin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUUNA
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUUNA
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
nicolas
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicolas
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Naoko, Merced
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Naoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUMA
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUMA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jaffee
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaffee
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
nobuyuki
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuyuki
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
A.
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A.
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
20 mei 2025
Positief: Netheid
Irene
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronan
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Derick
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derick
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nash
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nash
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ching-Sung
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ching-Sung
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will defiantly stay there again
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hitomi
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Masamitsu
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Masamitsu
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome stay Ito
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025








