3 buitenzwembaden en ligstoelen

Beoordelingen van Occidental Ibiza

4 out of 5
Occidental Ibiza
Carrer de Valencia, 23-27, Port des Torrent, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 105 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 250 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 26 mei 2022
Dear Edwin , We would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Occidental Ibiza hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kindly Regards, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, zeer uitgebreid eten, schone en mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel...... absoluut een aanrader.
5 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder goed het ontbreken van een fitnessruimte, Goed de ligging van de terrassen , de sfeervolle aankleding, achtergrond muziek, styling van de gebouwen en het super vriendelijk personeel.
8 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 minuten lopen naar strand
Mooi hotel, lekker rustig,vriendelijk personeel en het eten was lekker en gevarieerd. Alle dagen schone handdoeken.
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel gelegen bij een prachtige baai Torrent
Kamers waren netjes ingericht en werden elke dag schoon gemaakt. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ons balkon wel dicht op het balkon van de overburen zat ;) Maar hebben hier verder geen hinder van ondervonden. Het eten is persoonlijk, maar wij vonden het super! Het hotel ligt op loopafstand van een prachtige baai Port de Torrent met een heerlijke beach club De Eva!! Huur een auto en verken de rest van de prachtige baaien zoals Cala d'Hort met een geweldig uitzicht op de Es Vedra, Cala Tarinda en Cala Bassa met de gelijknamige Cala Bassa Beach Club! En vergeet vooral Eivissa of te wel Ibiza stad en het oude gedeelte van Ibiza stad niet. Heerlijk eiland!!
7 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

betty, b

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel enorm vriendelijk en hulpvaardig pers
Was echt super hotel geweldig eten grote mooie kamers prijs/kwaliteit zeer goed de bedoeling is dat alles UITMUNTEND is

8/10 – Goed

Martin, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel, animatie en alles was prima verzorgd.
We hebben een geweldig verblijf gehad bij Barcelo hotel Pueblo, eigenlijk weinig aanmerkingen dan op de douche van de kamer waar het water onderdoor kwam. Melding van gemaakt maar niets aan gedaan helaas. Verder niets dan lof van A tot Z.

10/10 – Uitstekend

hans, apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi net gerenoveerd hotel
Wen vanij zijn met vrienden van 24 mei tot 3 juni in dit hotel geweest ,het was in een woord geweldig mooi schoon hotel mooie ruime kamers met goede voorzieningen mooie zwembaden ook het personeel was zeer attent en allemaal vriendelik en behulpzaam ,het eten was in een woord geweldig en van zeer hoog niveau nog nooit de hele dag zulk vers brood gehad ondanks bezoek aan grote 5 sterren hotels ,het enig minpuntje vond ik dat er geen BVN op de TV aanwezig was,terwijl er veel hollanders verbleven ,gaan hier zeker weer een keer naar toe Met vriendelijke groet Hans en Anja van Beek uit Apeldoorn

6/10 – Redelijk

HVB, Limburg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk Hotel alleen s'avond geen gezelligheid .
Hotel is prima alleen s avonds is er weinig tot geen gezelligheid ( geen muziek ) in omgeving weinig te doen genoodzaakt om auto te huren om verder van het hotel te gaan. Overdag is er voldoende animatie . veel Engelse gasten aanwezig waardoor het soms rumoerig kan zijn ( dronken gasten). Eten en kamer zijn prima eten voldoende variatie en altijd warm personeel is vriendelijk en behulpzaam. Strand is dichtbij en op loopafstand

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk.
Prima hotel lekker centraal. Eten was in juni beter. Andere kok?

2/10 – Ontzettend slecht

yvonne, k

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!!
Heerlijk gehad, wel gehorig. Net weer verbouwd. Super!

10/10 – Uitstekend

Chantal, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel in rustige omgeving!
Ik (rolstoelafhankelijke) en mijn moeder gingen voor het eerst op vakantie. Dit hotel sprak ons aan en Expedia gaf gelijk aan dat dit ook een prima hotel was voor rolstoelgebruikers. Het personeel is erg vrolijk en ook erg behulpzaam, de receptie praat prima Engels, dus als je vragen had, kon je bij hun terecht! Het enige minpuntje was voor ons dat het restaurant via buiten met trappen te bereiken was, wij moesten via binnen een af en opgang voor rolstoelen (die wel vrij steil waren) binnen komen. Hierdoor misten wij met een thema avond de speciale begroeting en iets dat werd aangeboden door het hotel. Wij zijn in oktober op vakantie gegaan.

10/10 – Uitstekend

jos en erzse, maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor deze prijs goed eten gevarieerd
Leuk vac gehad zo niet de leukste tip huur voor als je 8 dagen gaat een auto heb je voor die prijs veel plezier van en je komt over al.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor zo'n prijs mag je ook niet veel verwachten
Hotel is 5 minuten lopen van leuk strandje. De zwembaden bij het hotel zijn ok, maar het is veel te druk om het zwembad (je ligt bedje aan bedje). Het eten is gewoon ok, niets meer en niets minder. De bar heeft prima drankjes maar het is wel vervelend dat je altijd in de rij moet staan. De kamers zijn niet groot, maar absoluut netjes. Goed matras! Wil je strijken, dan kan dat niet ("we zijn een 3-sterren hotel, de service om een strijkplank + strijkbout te leveren hoort daar dan ook niet bij") en je moet dan ook van de dry-clean service gebruik maken, en er zijn ook geen haardrogers in de kamer aanwezig. Als je voor weinig weg wilt, dan is dit geen verkeerde optie. Huur wel een auto! Zoek je luxe, ga dan hier niet naartoe. 3 sterren is ook het maximale wat men hier aan mag geven.

6/10 – Redelijk

Fietsers, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede bedden; rustige plek; ruime kamer; mogelijk om half uur vroeger goed te ontbijten. Aanvankelijk moesten we onze fietsen waarop we reizen op straat laten staan. Na ons verzoek om de manager te raadplegen mochten ze 's-nachts binnen de omheining van het zeer ruimte complex staan waar ook kinderwagens stonden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goede prijs kwaliteit verhouding
Net hotel, de hele dag lopen ze schoon te maken en op te ruimen. Eten is voldoende, wil je het warmer is er een magnetron aanwezig. Wifi is helaas alleen in de openbare ruimte aanwezig, waardoor er bij de bar alleen maar mensen zitten de internetten. ( had het op de kamer ook geweest, hoeven we het daar niet te doen) Bedden waren ontzettend hard, voor ons 'te' hard en daardoor slecht geslapen. Kamers zijn verschrikkelijk gehorig..je hoort de buurman/vrouw snurken. Veel engelsen en duitsers, maar ook nederlanders..geen nederlandse zender, voor de engelsen en duitsers zijn er wel zenders. Hotel ging dicht op 15 oktober, er werd ons verzocht vroeg te vertrekken die dag en de deur ging achter ons op slot tot 1 mei...helaas vlogen wij pas 's avonds laat.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Leuk familie hotel voor een redelijke prijs
Zijn voor de derde keer geweest in Barcelo Pueblo, in de loop der jaren is het hotel is echter achteruit gegaan. Voor de prijs kwaliteit blijft het echter een goed hotel. Het ontbijt is minder geworden dan voorheen, croissant's zoals die er altijd waren zijn weggelaten. Avond eten is van goede kwaliteit en zeer gevarieerd.Veel Engelse gasten waarvan de jeugd erg aanwezig is rondom het zwembad. Ligbedden moet voor worden geknokt zijn er te weinig rondom de zwembaden. Het zo genaamde handdoekje leggen blijft in trek maar wordt wel aangepakt door het hotel.

8/10 – Goed

Abdelrahmen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, room service is not the best
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 10 mei 2024
Dear Abdel,Thank you for your review.We regret to hear that your experience with room cleanliness and amenities did not meet your expectations. Our team is dedicated to ensuring our guests enjoy a comfortable and enjoyable stay, and we are sorry if we fell short in these areas during your visit.On a positive note, we are pleased to note your satisfaction with the overall condition of our hotel and the level of service provided. At Occidental Ibiza, we strive to maintain our facilities in top shape and provide friendly, professional service to all our valued guests.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Devin Jill

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Alles top, außer die Sauberkeit der Zimmer. In der Dusche hat der Duschkopf geschimmelt. Beim Duschen ist das Wasser rausgelaufen und der Griff für die Tür der Dusche hat auch geschimmelt. Des Weiteren hat es genervt, dass die Betten in den Zimmern auf Rollen waren. Essen, Lobby etc war alles gut
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 9 mei 2024
Sehr geehrte Jill,haben Sie vielen Dank für Ihr Feedback.Es tut uns leid zu hören, dass die Sauberkeit Ihres Zimmers und insbesondere die Zustände im Badezimmer nicht unseren hohen Standards entsprachen. Wir schätzen Ihren Hinweis bezüglich der Betten auf Rollen und werden die Rückmeldungen unserer Gäste stets ernst nehmen, um das Erlebnis im Occidental Ibiza zu verbessern.Es freut uns jedoch zu erfahren, dass Sie mit unserem gastronomischen Angebot sowie der Atmosphäre in unserer Lobby zufrieden waren. Ebenso danken wir Ihnen für Ihre positiven Worte bezüglich des Services, den Sie während Ihres Aufenthalts erfahren haben.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen und freuen uns darauf, Sie bald wieder empfangen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Rutger van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, food was good but almost everyday the same
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 9 mei 2024
Dear Rutger,Thank you for your review.We regret to hear that our culinary variety did not meet your expectations, despite our efforts to cater to a wide range of tastes and food intolerances. We take pride in offering a diverse selection of quality fresh produce at our buffet restaurant and continuously strive to enhance our menu offerings.We are delighted, however, to learn that you found the room cleanliness and hotel condition to be satisfactory, and that you received good service during your stay. Our team works diligently to ensure that every guest enjoys a comfortable and welcoming environment at Occidental Ibiza. We also appreciate your acknowledgment of our efforts, even though we understand that there is always room for improvement in our room amenities. Rest assured, we are committed to providing our guests with an exceptional experience in every aspect of their stay.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

JOSE FRANCISCO GOMEZ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location and very friendly staff
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 29 okt 2023
Dear Jose Francisco, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you appreciated our convenient location and the friendliness of our staff. Our team strives to provide excellent service to all our guests, and it is always rewarding to know that their efforts are recognized.Regarding the room amenities, we would like to inform you that we offer a variety of room types with different features to cater to the diverse needs of our guests. We encourage you to explore our room options during your next visit, as we are confident that you will find one that suits your preferences.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

marine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel avec beaucoup de services, buffet très complet, chambre très agréable . Je recommande cet hotel !
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 2 okt 2023
Chère Marine,Merci de votre préférence envers notre hôtel Occidental Ibiza pour cette occasion et pour votre très aimable recommandation auprès de la communauté de voyageurs.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre hôtel et ses nombreux services, ainsi que notre buffet varié et complet. Il est également agréable de savoir que vous avez trouvé votre chambre confortable et agréable. Nous nous efforçons de fournir une expérience de qualité à tous nos clients et nous sommes heureux que cela se reflète dans votre séjour.Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Minier

Positief: Netheid
Prestations correctes pour le prix. Un bemole, le bruit des chariots de services.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 25 sep 2023
Cher hôte,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel Occidental Ibiza. Nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous aideront dans cette démarche.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé nos prestations correctes pour le prix. Cependant, nous regrettons que le bruit des chariots de service ait perturbé votre séjour. Nous prenons note de votre commentaire et nous nous efforcerons d'améliorer cet aspect pour offrir une expérience encore plus agréable à nos clients.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Bernardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jean-Nicolas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a four star in my opinion. Food and entertainment not up to the standard we experienced at another Barcelo hotel so we were disappointed. Staff were friendly though and beds comfortable.
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 27 aug 2023
Dear Paul,Thank you for your review.We are glad to hear that you found our staff friendly and the beds comfortable during your stay. Our team always strives to provide the best service to our guests. On the other hand, we regret that the food and entertainment did not meet your expectations. We offer a wide variety of fresh produce at our buffet restaurant, and we continuously work on improving our entertainment program, taking into account the diverse preferences of our guests. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Jade

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

nicolas

Reisde met familie
Average, old, full of people, don’t go
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 25 jul 2023
Dear Nicolas,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate your feedback, even though it seems that your stay did not meet your expectations. Our hotel has recently undergone refurbishments in some areas, including our rooms, to provide a comfortable and modern experience for our guests. We understand that the hotel can be busy during peak season, but we strive to maintain a pleasant atmosphere for everyone. Our location near beautiful beaches and just 3 km from the center of San Antonio Bay offers a convenient base for exploring the island. We also provide a variety of amenities, such as three outdoor pools, a kids club, to cater to the needs of our diverse guests. We are committed to continuously improving our services and facilities, and we value your input.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Guest Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Lisa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mrs
The hotel was noisy with dated brick pathways which made the cleaners trolley very loud every morning. The pool area was crowed, cups bottles left on the steps at night at the entrance. Our room was not clean, the wardrobe door did not close. Sofa bed filthy. The block areas echoed with noise and door slamming and looked and felt like prison blocks. Lastly the food was terrible! Definitely not 4star I would like a voucher refund to choose another hotel as I did not have a nice stay in this hotel very disappointed. I’m surprised this was even on hotels.com as I trusted your choice
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 19 jul 2023
Dear Lisa,Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel.We are sorry to read that your dining experience was not completely satisfactory. It would be very beneficial to us if you would kindly provide us with some specific information that might help us undertake corrective action to improve our offering.We are equally sorry that you were not completely satisfied with your room and that our usual high standards were not met, rest assured this will be addressed with our housekeeping team. We regret that you did not inform us at the time of your concerns so that we may have taken immediate action.We certainly hope that we can welcome you back again. Best regards,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Una

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Udemærket sted
Hotellet var udmærket, men vil aldrig vælge et så stort et sted med over 300 værelser. Alt for mange mennesker. Det er vel hvad man får ved et All inklusive sted, brugte det sket ikke fuldt ud. Byen var ret død der skete ikke noget. Heldigvis havde vi bil.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 13 jul 2023
Kære Una.Tusinde tak for din fine anmeldelse af dit ophold på Occidental Ibiza.Det glæder os utroligt meget, at høre din oplevelse af hotellet! Vi ønsker at tilbyde det bedst mulige ophold for vores gæster, og vi vil sende din ros videre!Det vil være os alle en stor fornøjelse at byde dig velkommen tilbage, når du besøger Sant Josep de Sa Talaia en anden gang.Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

ANTONIO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal para unas vacaciones familiares
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 6 jun 2023
Estimado Sr.Antonio,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que eligiera nuestro hotel Occidental Ibiza para sus vacaciones y que compartiera su amable opinión.Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Emilie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bien situé bon hôtel mais nourriture vraiment pas terrible voire infecte souvent
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 28 okt 2022
Chère Emilie,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.Merci d'avoir mis en avant notre emplacement.Notre offre de restauration est généralement appréciée de nos hôtes.Nous sommes navrés qu'elle n'ait pas été à votre goût et restons ouverts à toutes suggestions de votre part.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Thilo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Das Hotel ist stark für die englischen Gäste bzw. Osteuropäer ausgelegt. Die Lage ist ok, wenige Gehminuten zum Strand. Nach Sant Antoni ca 10-15€ Taxi, Clubs 20-30€, all inclusive ist hier noch die alte Schule: schlechte Getränke und nicht jedes Getränk ist inbegriffen, die Mittagssnack sind ebenfalls nicht appetitlich. Getränke werden meist nur in Papierbechern serviert (wenige Gläser vorhanden), Mittag- und Abendessen ähneln sich sehr stark und ist "ok" und eher auf die o.g. Gästeregionen ausgelegt. Wer für wenig Geld nach Ibiza möchte und nicht sonderliche Ansprüche an Speisen und Getränke stellt, sowie nicht ständig in andere Städte möchte (dauerhafte Taxifahrten werden teuer, da die Busse unregelmäßig und nicht zu verlässig fahren) der fühlt sich für 5-10 Tage dort wohl.
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 18 okt 2022
Sehr geehrter Thilo,vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt im Occidental Ibiza entschieden haben und für Ihre ehrliche Bewertung.Wir bedauern aufrichtig, dass Ihr Aufenthalt bei uns Sie nicht vollständig zufriedenstellen konnte.Sollte es Ihnen an irgendetwas fehlen, setzen Sie sich bitte umgehend mit uns in Verbindung, damit wir dazu beitragen können derartiges zu verhindern und Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu bietenWir setzen alles daran, unseren Gästen eine angenehme und bereichernde Erfahrung beim Frühstück sowie beim Abendessen zu bieten, als auch ein einzigartiges Ambiente und selbstverständlich einen exzellenten Service. Unser Restaurant-Team wird sich weiterhin dafür einsetzen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch mit internationalen und regionalen Gerichten zu überraschen.Schön, dass Ihnen unsere Lage in Strandnähe gut gefallen hat und wir Ihnen mit dem Upgrade eine Freude machen konnten. Denn wir sind uns bewusst, dass eine attraktive Unterkunft eine entscheidende Rolle in der gesamten Urlaubserfahrung unserer Gäste spielt.Wir hoffen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu können.Freundliche Grüße,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

LAETITIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Walter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Positiv: Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft Personal, Sauberkeit allgemein (Anlage und Zimmer), super Matratzen, zwei grosse Pools, Auswahl der Speisen. Negativ: Sauberkeit der Teller im Restaurant mangelhaft bis schlecht, gesamte Hotelanlage ist in die Jahre gekommen (Renovationsbedarf), Wasser an den Zapfanlagen zeitweise ungeniessbar.
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 9 okt 2022
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für Ihren Kommentar zu unserem Hotel.Es tut uns aufrichtig leid, Ihre Erwartungen bezüglich des aktuellen Zustandes unserer Einrichtungen nicht erfüllt zu haben. Wir sind uns bewusst, dass unser Hotel kein Neubau ist, jedoch sind wir bemüht, trotz seiner Limitierungen die Einrichtungen zu pflegen, damit sich unsere Gäste bei uns wohl fühlen. Wir werden Ihren Kommentar jedoch der Hotelleitung zukommen lassen, da uns die Meinung unserer Gäste wichtig ist und uns hilft, uns täglich zu verbessern und bei zukünftigen Veränderungen der Infrastruktur mit einbezogen werden soll.Wir schätzen Ihren Enthusiasmus für unser Team, da er eine wichtige Motivationsquelle darstellt und wir werden Ihre netten Komplimente auf jeden Fall an alle Mitarbeiter weiterleiten.Nicht zuletzt ist gründliche Hygiene bei Barceló ein absolutes Muss und wir danken Ihnen die Sauberkeit unseres Hotels hervorgehoben zu haben. Wir sind bestrebt, auf diesem Gebiet volles Vertrauen zu erwecken und sind uns bewusst, dass dies die Basis für eine angenehme Urlaubserfahrung in jedem Hotel ist.Wir würden uns freuen Sie eines Tages bei uns wieder zu empfangen und verbleiben mit freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Marcio

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

STEFANO

Negatief: Voorzieningen
Servizi inadeguati e cucina non all’altezza
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 20 sep 2022
Gentile Stefano,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Cogliamo l'occasione per informarla che il nostro hotel non è dotato di un ristorante e che i cibi disponibili sono pensati come pasti veloci. Tuttavia rispettiamo tutti gli standard qualitativi previsti per la somministrazione del cibo utilizzando materie prime fresche e di provenienza certificata per cercare di soddisfare al meglio i gusti di ciascun ospite. Tuttavia terremo conto della sua considerazione per migliorare ulteriormente questo aspetto della nostra proposta.Ci farebbe piacere poterla accogliere nuovamente nel nostro albergo e offrirle un soggiorno decisamente più in linea con quelle che sono le nostre potenzialità.Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Guest Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Masood

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property isn’t clean and neither are the rooms
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 15 sep 2022
Dear Masood,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to know that you felt our high standards were not upheld. We urge guests to share any concerns they have at the time so that we may deal with the matter immediately to ensure you have an enjoyable stay.We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back in future. Best regards,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon sejour, un bon accueil, un bon service, choix sur les buffets.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 6 sep 2022
Chère Sabrina,Nous voulons vous remercier de ce résumé si positif de votre séjour que vous nous avez fait parvenir.C'est un plaisir de savoir que votre séjour parmi nous a été couronné de succès. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la qualité de nos prestations. L'ensemble du personnel, celui de la réception en particulier vous remercie pour vos aimables paroles.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

António

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A disappointing trip
We were disappointed in the hotel for a number of reasons: - drinks in plastic or paper cups all day, even in an evening (limited drinks included in all inclusive) - water dispensers available but limited. When you have young kids this is important - lots of ants in the room each day - some days there would only be 2 towels in the room for a family of 4 - service was inconsistent
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 30 aug 2022
Dear Peter,Thank you for your review.We are very sorry your experience did not meet your expectations and completely understand your disappointment. We are known for delivering top-notch service and commit to addressing any situation that does not follow our goal of making sure our guests feel welcome and looked after at all times. Feedback like this is helpful as will we be able to ultimately improve every guest's experience; thank you for sharing it. We have very strict hygiene standards for our entire establishment and carry out periodic pest control treatments, according to current legislation and using professionally certified companies. Unfortunately, just like in a private home, insects can sometimes slip through, regardless of the measures we take. We understand the sensitive nature of this matter and offer our sincerest apologies once again.We look forward to welcoming you back. Best regards,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis
Super séjour en famille, hôtel tip top avec tout le nécessaire. Activité pour petits et grands variés. Propreté, ménage fait chaque jour. Chambre en rez de chaussée avec terrasse très agréable.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 27 aug 2022
Chère Sylvie,Merci pour votre excellente appréciation sur votre séjour auprès de notre Occidental Ibiza. La satisfaction de nos hôtes est notre objectif principal et rien n'est plus gratifiant que de lire que nous avons su être à la hauteur.Nous sommes très heureux de constater que votre séjour parmi nous a été un succès et vous remercions pour votre recommandation, qui nous fait chaud au cœur !Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Cordialement,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

MARIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel
Bel hôtel, assez propre. Très bonne literie. Personnel souriant et accueillant. Repas assez bons en revanche l'eau "potable" est imbuvable. Nous allions à chaque repas dans la supérette en face pour acheter de l'eau en bouteille.
9 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 25 aug 2022
Chère Marie,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.Nous prenons note de votre suggestionNous sommes enchantés que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et de lire que vous avez apprécié le travail de nos chefs. Nous nous efforçons de satisfaire les attentes culinaires de nos hôtes en garantissant de délicieux plats locaux et internationaux à chaque repas.Également, nous vous remercions de souligner la gentillesse et l'enthousiasme de notre personnel. Leur authentique amabilité étant une des forces principales de notre établissement. Nous les féliciterons de votre part pour leur contribution à votre bien-être durant vos vacances parmi nous.Merci d'avoir mentionné le cadre agréable de notre complexe.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Amparo

5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comida poco variada
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 14 aug 2022
Estimado Martin, En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Occidental Ibiza y por compartir su opinión sobre su experiencia con nosotros. Hemos tomado nota de sus observaciones y sinceramente lamentamos leer que nos quedamos por debajo de sus expectativas a nivel culinario en esta ocasión. Aprovechamos la oportunidad para señalar que nuestros chefs siguen una rotación de menú cada dos semanas incluyendo una amplia gama de especialidades, tanto locales como internacionales, para satisfacer todos los gustos y complacer a los paladares más exigentes. Por otra parte, nos alegra saber que su experiencia con nosotros ha sido agradable y nos satisfacen sus positivas valoraciones a nuestro personal, en especial a nuestro equipo de limpieza. Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto. Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Oihana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable para familias
Todo perfecto salvo el tema de la comida. Es el único punto que le falla a mi entender al hotel. Poca variedad y muy repetitiva.
10 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 10 okt 2022
Apreciada Oihana,En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Occidental Ibiza y por compartir su opinión sobre su experiencia con nosotros.Le agradecemos su opinión tras alojarse con nosotros y sentimos su valoración acerca del comedor, si bien no hubiese gustado conocer con más detalle cuál ha sido el motivo o motivos que han propiciado su comentario negativo. Las opiniones de nuestros huéspedes son siempre tenidas en cuenta ya que a través de ellas entendemos que podemos descubrir posibles vías de mejora en nuestro constante afán por ofrecer siempre el mejor de los servicios.Nos resulta muy estimulante, pese a lo anterior, descubrir en su reseña que en general su experiencia con nosotros le ha dejado muy buenos recuerdos y que, especialmente, ha querido resaltar el servicio atento y personalizado que siempre tratamos de brindar a nuestros huéspedes, con el claro objetivo de que en nuestras instalaciones lleguen a sentirse como en casa. Celebramos haberlo conseguido en su caso.Gracias una vez más por elegirnos y por sus críticas constructivas, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder tener la oportunidad de superar las expectativasGuest Experience Manager

8/10 – Goed

José

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen sitio , con una excelente relación calidad precio, siendo su principal fortaleza el personal, la calidad de la comida es aceptable sin llegar a ser excelente, la mayor debilidad es el tamaño de las instalaciones de sin ser pequeñas , no son suficientes para la cantidad de gente que puede hospedarse (piscinas con demasiada gente, solo 2 vestidores en la zona común)
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 12 aug 2022
Apreciado José , En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Occidental Ibiza y por informarnos de sus preocupaciones relativas al tiempo que pasó con nosotros, ya que ello nos da la oportunidad de observar las áreas que pueden tener un pequeño margen de mejora y por ello le estamos muy agradecidos. Nos apena leer su percepción acerca de la afluencia de clientes en nuestras instalaciones y lamentamos su decepción en cuanto al tamaño de nuestras instalaciones. En este sentido, queremos recordarle que nuestro resort es realmente amplio y extenso y que, como no puede ser de otra manera, cumplimos escrupulosamente con las actuales medidas de aforo dispuestas por las autoridades a fin de observar todas las medidas de seguridad e higiene para que nuestros huéspedes se sientan tranquilos entre nosotros. Sentimos que nuestras piscinas no fueran como esperaba, pero confiamos en que hicieran su función y pudiera refrescarse del calor durante esta época del año. Nos gustaría darle las gracias por señalar la buena relación calidad-precio de nuestro hotel ya que siempre nos esforzamos en asegurar el mejor precio para nuestros clientes. Nos llena de orgullo saber que pudo disfrutar del resultado del esfuerzo de nuestros chefs por satisfacer los deseos culinarios de nuestros huéspedes, ofreciéndoles los más deliciosos platos locales e internacionales. Nos alegra que haya tenido el placer de disfrutar del trato personalizado de nuestros empleados, puesto que es uno de los pilares más importantes en todos los establecimientos de nuestra cadena. Cada día tratamos de ofrecer lo mejor de nosotros mismos para que nuestros huéspedes se lleven el mejor de los recuerdos de su experiencia con nosotros. Sus palabras nos confirman que estamos haciendo una buena labor y nos motivan a seguir trabajando. Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Cordialmente, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022