Hampshire Plaza Hyderabad

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor families bij het congrescentrum in Hyderabad met gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hampshire Plaza Hyderabad

Fitnessfaciliteiten
Bar (ter plaatse)
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Exterieur
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een ligbad
Een haardroger
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 6 1 79 And 80, Lakadikapul, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500001

In de buurt

  • Lumbini Park - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Hussain Sagar Meer - 14 min. wandelen - 1.3 km
  • Birla Mandir-tempel - 1 min. rijden - 0.7 km
  • Asian Institute of Gastroenterology - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Charminar - 6 min. rijden - 6.4 km

Lokaal vervoer

  • Lakdikapul Metro Station - 2 min. wandelen
  • Station Hyderabad-Lakdikapul - 4 min. wandelen
  • Hyderabad (HYD-Internationale luchthaven Rajiv Gandhi) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Indu Deluxe - ‬7 min. wandelen
  • ‪Rayalaseema Ruchulu - ‬6 min. wandelen
  • ‪Mughal Restaurant - ‬3 min. wandelen
  • ‪Hotel Venkateswara - ‬2 min. wandelen
  • ‪Hotel Ashoka - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hampshire Plaza Hyderabad

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid niet ver van Charminar
Bij Hampshire Plaza Hyderabad zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een koffiebar/café en een spelletjesruimte. Naast een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een babysitter/kinderoppas (toeslag) en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers bieden volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en extra futonmatrassen (toeslag)
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en waterkokers

Talen

Arabisch, Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 30 km afstand
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 394 voor volwassenen en INR 394 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (139 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Extra futon (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indische staatsburgers dienen een geldig Indisch identiteitsbewijs te tonen bij het inchecken. PAN-kaarten (Permanent Account Number) worden vanwege nationale regelgeving niet geaccepteerd. Reizigers die geen staatsburger zijn van India dienen een geldig paspoort en visum te overleggen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 8 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 394 voor volwassenen en INR 394 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1200 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor zetelbed: INR 1000 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm, PhonePe en Amazon Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hampshire Hotel Hyderabad Plaza
Hampshire Plaza Hyderabad
Hampshire Plaza Hyderabad Hotel
Hampshire Plaza Hyrabad Hotel
Hampshire Plaza Hyderabad Hotel
Hampshire Plaza Hyderabad Hyderabad
Hampshire Plaza Hyderabad Hotel Hyderabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hampshire Plaza Hyderabad?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hampshire Plaza Hyderabad voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hampshire Plaza Hyderabad inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hampshire Plaza Hyderabad uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hampshire Plaza Hyderabad een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1200 per voertuig.

Waar staat Hampshire Plaza Hyderabad?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Hyderabad ligt in de zakenwijk, op 10 minuten wandelen van Keesaragutta en Ravindra Bharathi. Ook BM Birla Science Centre en Birla Science Museum liggen op een kwartiertje wandelen. Lakdikapul Metro Station en Station Hyderabad-Lakdikapul liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hampshire Plaza Hyderabad

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 70 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

PN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk was cooperative, the breakfast was average. Some rooms facing the main road is noisy. Thank you to the staff at Hotel Hampshire.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nausheen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an excellent choice u made my mom and and my aunt loved it especially the breakfast buffet
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

saif, Coon rapids

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall was great I enjoyed staying here.
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

JASBIR

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was fine, no issues we travel from USA to Hyderabad first time ever, we look for another hotels but we liked this one, service was fine
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Sachin Kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is centrally located with easy access to travel around the city by Taxi, Metro and other local transport. The Reception staff is very professional and the check-in and check-out process was hassle free. It’s my favourite hotel to stay whenever I visit the city. The staff in the Bar and Restaurant are also friendly and attentive to Guests needs. Overall a pleasant experience as always and will definitely be back to stay at this wonderful property.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Jay

1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Deepu

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Response time is very slow, even a guy in the reception is unprofessional in his approach.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kumara Venkata

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sateesh

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Shreyas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Sheets were not clean. They were stained but the hotel staff obliged to change it
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

alan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotei is dated and in need of complete renovation. Hotel help was good, they are trying to provide good service but they are dealing with a worn out property. No value for money.
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Hussain

3 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Ranga

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Chaithanya

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Venugopal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the hotel overall due to location in the center of the city close to metro station and shopping and convenience to transportation.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Siddhartha

Zakenreiziger
Positief: Netheid

Satisfactory

Stay was overall good. Room service is fast but other services take more time than normal. Location is an advantage. Rooms are clean and maintained well. Staffs need to wear masks. During my 4 days stay, I could not find a single staff wearing any mask ! Hotel needs to improve its adherence to Covid protocols
4 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Murali, Vacaville, CA

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
They charged extra Rs.3300, other than what i paid thru Expedia($49.00). When i asked what a out i paid in expedia, they those are your charges, which is wring. I used previously also expedia service in city of Vijayawada
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

mark

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

First time in Hyderabad

Good location close to park, museum & metro station. Room was standard & well equipped. There is a modern style fitness room also. The buffet breakfast has a good choice (mix of indian & western food)as does the evening buffet. What made my stay most pleasurable was the staff, always polite & eager to help. Great friendly service, would reccomend to anyone.
4 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

VINAY

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is very good for access to hospitals, especially Gleaneagles global hospital. The food at the restaurant is amazing. The staff are extremely courteous.
6 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi is nt working even after checking with the staff. Toilet is old, dirty and smelly. Poor ventilation. Bedsheet is dusty. Toiletries was not replenished even after 4 days stay. Towel is dirty and smelly. Room service food - the vegetable is not fresh. Room phone is not working. Can just call front desk but not room service. Lifghting in room is too dim as some light is not working. Front office staff owe a return change but simply ignore the return upon my check out. Overall this hotel is over rated and do not even deserve a 4* ratings
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

P

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pros: Staff that we dealt with in person were very pleasant, helpful and professional. Cons: Staff answering the phone were unprofessional. They were horrible. They put the receiver aside 3 times when we were still trying to get an answer from them. The call would get disconnected eventually. Bathroom floor towels and toilet paper were never replaced. They were available only on day 1.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Suzana, Lisbon, pt

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well-located (not very far from the touristic points- Birla Temple, Charminar). The staff is very kind and the restaurant is also very good. The beds are comfortable. However, the sheets were not ironed which is not comfortable and gives the impression of sleeping in used sheets! The bathroom should be better cleaned (around the taps and the tiles).
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

REJEESH

Negatief: Personeel en service

Hampshire the Plaza Trail !

I was given a smaller room on check in , but was upgraded by the front office executive Mr. Abbas after i told him this was not ok. I had to wait for atleast 20 minutes at breakfast before somebody asked me what was i waiting for. I asked for a iron & ironing board and it was got after 5 phone calls and after 1 hour 20 mts after i had to personally go to the reception. The staff at the reception are friendly , but their service for guests like me who have stayed multiple times at the hotel needs to be upgraded a few notches.
2 nachten verbleven in juli 2018