Comfort Hotel Himeji
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Tuin van Koko-en
Fotogalerie voor Comfort Hotel Himeji





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 44
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-50-3 Hojo-guchi, Himeji, Hyogo-ken, 670-0935
Over deze accommodatie
Comfort Hotel Himeji
Gelijkaardige accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Himeji
Daiwa Roynet Hotel Himeji
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.013 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 550 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Choice) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Himeji
Comfort Hotel Himeji
Comfort Inn Himeji
Himeji Comfort Inn
Himeji Comfort Inn
Comfort Hotel Himeji Hotel
Comfort Hotel Himeji Himeji
Comfort Hotel Himeji Hotel Himeji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Comfort Hotel Himeji
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
17 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Dirk
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirk
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Manfred
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort in Homeji
Manfred
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Sookhun
Reisde met partner
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sookhun
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sookhun
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sookhun
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Akihisa
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Svend
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svend
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
nobuhiro
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
11 okt 2025
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
11 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ryosuke
9 sep 2025
Ryosuke
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takaya
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takaya
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sindy
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sindy
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEN FU
8 aug 2025
CHIEN FU
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Aya
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Chung-WEI
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung-WEI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Masayuki
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ナイス!
Masayuki
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RYOTA
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuri
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
4 jun 2025
Hiroyuki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yumi
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yumi
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thierry
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
1 nacht verbleven in mei 2025








