BP Grand Tower Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 4 minuten stappen van Lee Garden winkelcentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Beschikt BP Grand Tower Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij BP Grand Tower Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij BP Grand Tower Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij BP Grand Tower Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat BP Grand Tower Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Hat Yai, op 5 minuten wandelen van Odean winkelcentrum en Lee Garden winkelcentrum. Ook Centraal winkelcentrum en Ocean winkelstad liggen op 10 minuten wandelen. Treinstation van Hat Yai ligt op 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over BP Grand Tower Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 129 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Michiel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel in hartje Hat Yai

Hotel waar het nieuwe vanaf is. Er is een zwembad, schoon, maar zonder verdere faciliteiten. Er werd qua ontbijt niets aanbevolen. Gelukkig zit er een supermarkje tegenover. Hooguit voor 1 nacht op doorreis. Personeel was wel behulpzaam.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Ash

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and cheap. Near to all the malls and eateries.
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Wei Chin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor check in experience
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Galean

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Lim

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Stuart

Good position nice pool decent room
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Chan

Reisde met partner
The furniture is old including the toilet door and the shelf , cupboard. No renovation done. Overall is average and the price is value for money. Is about 8-10 minutes walk to lee garden night market and eating restaurants.
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

sim tan

1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Kim Loong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room condition not good.
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

KIM HOOI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too old building need to renovation
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

ng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Aleeyah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
แอร์เย็นเจียบ
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

tay

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Need to renovate.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Kim Loong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Full of dining shops around
2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Aba

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Could do better
3 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

James

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very dated .You can hear noise in the hallways. No coffee or tea provided which i found very poor by the hotel .
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yuen Fun

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Location is good. Hotel is old but suffice for a short trip. Everywhere is walkable within 800m else tuk tuk or grab is easily available. 7/11 is a stone throw away. Good eateries n massage shops nearby. Thank you!
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Eng Hoo

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Vivegananthan

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I got the deluxe room which was more like a suite. Very large and very clean. The hotel is dated but not shabby except for the breakfast room. That room could use a good sprucing up. Very good location.
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Teo

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Colin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was only a notch better than a military camp. Everything about hospitality sucks there! I stayed there because i have no choice. Yes, TV programmes was bad and very poor telecast. Housekeeping was shirty and i have to clean the room myself after they cleaned. Unless you are single, please use another hotel if you have kids and your wife will give you no peace if you stay there. I seldom complain about rooms as i am a frequent traveller but this one was bad.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Weidong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location, just a few minutes to Lee garden and train station.

6/10 – Redelijk

Rei

Reisde met familie
The hotel is pretty decent, the cleanliness is not the best but acceptable, and the location is very good to explore the major shopping malls and massage area. The only thing I felt disappointed about was how the management handled my booking issue, even though it was clearly shown that my booking should come with breakfast instead of asking me to pay separately. I had explained and shown the hotel receptionist regarding my booking procedure and what was being listed under the hotel room booking. The hotel receptionist even agreed that my booking should come with breakfast because they only stated this option " breakfast $0" as an option for me to click and pay. So the staff was nice, and she helped me clarify with her management that it was late already, and she said she would follow up with me before 630 a.m.But in the end, I didn't receive any follow-up or call until the next day, and I just went ahead for my breakfast the next day, and I was told to pay because their management disapproved of giving me the breakfast. I dont mind having to pay extra for the breakfast, but I believe nobody wishes to feel shortchanged or misled, especially since I booked 3 rooms for my family. The hotel could have handled it with a better resolution instead of not giving me any answers.
3 nachten verbleven in november 2023