Particuliere eigenaar
Minerva Premium Hotel
Hotel in het centrum in Hanoi, bij het congrescentrum, op wandelafstand van Meer van Hoan Kiem
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Minerva Premium Hotel





VIP Access
Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Premier Balcony Room) laden

Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Premier Balcony Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Pillowtop
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Alle foto's voor Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Pillowtop
Alle foto's voor Premier tweepersoonskamer laden

Premier tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
2 slaapkamers
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Pillowtop
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2024
Pillowtop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36 Hang Trong street, Hanoi, 100000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

L’HÔTEL du LAC Hanoi
L’HÔTEL du LAC Hanoi
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.118 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 500000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: VND 890000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Minerva Premium Hotel Hotel
Minerva Premium Hotel Hanoi
Minerva Premium Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Minerva Premium Hotel
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Mitzi
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitzi
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chee W
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chee W
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jas
Reisde met een groep
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jas
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David K.
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David K.
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
fiona
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fiona
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JACOB
Reisde met partner
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JACOB
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Sarah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Sarah
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erhan
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erhan
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
RYO
21 apr 2025
Positief: Personeel en service
RYO
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jimena
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimena
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tat Yung
9 apr 2025
Tat Yung
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Berna
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location and good value for your money!



Berna
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Allison
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Allison
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxory hotel, perfect location
Mark
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuaki
2 apr 2025
Yasuaki
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ANH
Reisde met partner
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANH
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wesley
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bruno
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruno
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Aiko
23 mrt 2025
Aiko
3 nachten verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten