Mehari Hammamet Thalasso & SPA
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Mehari Hammamet Thalasso & SPA





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer
7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yasmine Hammamet Bp 109, Hammamet, Nabeul Governorate, 8050
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Le Hammamet Hotel & Spa
Le Hammamet Hotel & Spa
- Op privéstrand
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
7.2 van 10, Goed, 13 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.57 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50.0
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mehari Hammamet
Mehari Hotel
Mehari Hotel Hammamet
Mehari Hammamet Hotel
Mehari Hotel
Hotel Mehari Hammamet Hammamet
Hammamet Mehari Hammamet Hotel
Hotel Mehari Hammamet
Mehari Hammamet Hammamet
Mehari
Mehari Hammamet Hotel
Mehari Hammamet Hammamet
Mehari Hammamet Hotel Hammamet
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mehari Hammamet Thalasso & SPA
Beoordelingen
7,0
Goed
7,2/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ahmad
16 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zo slecht
Ahmad
3 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
reina, uithoorn
17 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Prima hotel, fijn personeel en strand voor de deur
reina
7 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
mohamed
8 nov 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
mohamed
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Mark
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Carlos
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Carlos
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ridha
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ridha
19 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Zouhaier, Clifton Park
26 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zouhaier
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Minyar
14 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minyar
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alice
4 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Mohamed
16 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
issam
12 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
issam
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Abir
Reisde met familie
9 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abir
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kais
5 jun 2025
Kais
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gul
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gul
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nihat
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nihat
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gul
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gul
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gul
Reisde met partner
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gul
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Charles
Reisde met een groep
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Charles
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ridha
31 dec 2024
Ridha
6 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Malek
25 dec 2024
Malek
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Younes
Reisde met familie en kleine kinderen
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Younes
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ahmed
2 nov 2024
Positief: Personeel en service
Ahmed
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ahmed
Zakenreiziger
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmed
1 nacht verbleven in oktober 2024








