Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku
Hotel met een 24-uurs receptie, op 5 minuten stappen van Goryokaku-toren
Fotogalerie voor Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 31
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Honcho 8-15, Hakodate, Hokkaido, 040-0011
Over deze accommodatie
Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Global View Hakodate
Hotel Global View Hakodate
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 54
18 nov - 19 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hakodate Goryokaku
Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku Hotel
Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku Hakodate
Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Premium Hakodate Goryokaku
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
miyu
28 okt 2025
miyu
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
美幸
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
美幸
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
寛則
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寛則
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Satoshi
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
hideki
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hideki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
タダシ
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
タダシ
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Richard
1 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
すずか
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
すずか
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
Zakenreiziger
25 sep 2025
Positief: Netheid
Hideki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
23 sep 2025
Hideki
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kayoko
20 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayoko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jian-Ping
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jian-Ping
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
16 sep 2025
Koji
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MIKI
16 sep 2025
MIKI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
tomoya
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomoya
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
KAHO
14 sep 2025
Positief: Personeel en service
KAHO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
AYAKA, Meguroku
Zakenreiziger
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYAKA
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
もとひろ
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
もとひろ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
makiko
22 aug 2025
Positief: Netheid
makiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
たくや
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たくや
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ユウコウ
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウコウ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuuki
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuuki
1 nacht verbleven in augustus 2025








