JR Inn Hakodate
Hotel met een 24-uurs receptie in Hakodate
Fotogalerie voor JR Inn Hakodate





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer (1 Large Single Bed) laden

Economy tweepersoonskamer (1 Large Single Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(85 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Large) laden

Twin kamer (Large)
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12-14 Wakamatsucho, Hakodate, Hokkaido, 040-0063
Over deze accommodatie
JR Inn Hakodate
Gelijkaardige accommodaties

Tokyu Stay Hakodate Asaichi Akarinoyu
Tokyu Stay Hakodate Asaichi Akarinoyu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 1.038 beoordelingen
De prijs is € 78
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2600 voor volwassenen en JPY 2600 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 600 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
JR Inn Hakodate Hotel
JR Inn Hakodate Hakodate
JR Inn Hakodate Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over JR Inn Hakodate
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kimie
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kimie
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
NORIHIRO
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIHIRO
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Emi
Reisde met familie en kleine kinderen
7 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
Reisde met een groep
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
LAI KUEN
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAI KUEN
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kentaro, sagamiharashi chuouku
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kentaro
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Carmen
31 okt 2025
Carmen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KEISHI
Reisde met een groep
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEISHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dorleen, Spring
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dorleen
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sang K
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen

Sang K
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
IKEBE
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IKEBE
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
hitoshi
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hitoshi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ymst
Reisde met een groep
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ymst
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Shuji
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuji
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wat Yuen
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Wat Yuen
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
TOMOHIRO
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOHIRO
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yuan Ling
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuan Ling
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Siu
6 okt 2025
Siu
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Clark
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Clark
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
ともかず
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともかず
1 nacht verbleven in oktober 2025








