Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited
Hotel in George Town, op wandelafstand van KOMTAR
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 slaapkamer laden

Kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Open haard
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Appartement, 2 slaapkamers laden

Appartement, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Open haard
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

M Social Resort Penang
Tanjung Bungah
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 13 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59 Lebuh Macallum, George Town, 10300
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Macalister Hotel Managed By The Ascott Limited
Macalister Hotel Managed By The Ascott Limited
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 34 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 200.0 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: MYR 9 per dag (op 100 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Macallum Central Hotel George Town
Macallum Central George Town
Macallum Central
Macallum Central Hotel
Macallum Central Hotel By PHC
Macallum Central managed by The Ascott Limited
Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited Hotel
Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited George Town
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ng Yin
Reisde met familie
5 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ng Yin
8/10 – Goed
Geoffrey
Reisde met familie
29 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reat space
Geoffrey
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Hong Ying
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place for family
Hong Ying
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Ting, Singapore
Reisde met familie
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ting
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Blanca
Reisde met familie
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blanca
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Shu-Wen
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu-Wen
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Wei-Jr
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得推薦
Wei-Jr
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Catherine
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very impressed!
Catherine
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
CINDY
Reisde met familie
27 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
CINDY
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Richard
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Chiman
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiman
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
CindyTiong, Pahang Malaysia
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CindyTiong
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Riza, Kuala Lumpur
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riza
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Yvonne
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homely Apartment
Yvonne
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Simon, Singapore
9 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Great for family
Simon
2 nachten verbleven in september 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Autoverhuur