Located in Fleury-Merogis, Green Hôtels Eco Fleury is in the suburbs and next to a golf course. Etiolles Golf Club and Greenparc Golf Club are worth checking out if an activity is on the agenda, while those in the mood for shopping can visit Évry 2 Regional Shopping Center and Marques Avenue Shopping Center. Ready for a night out? Consider Chateau de Grosbois and Chateau de Santeny.
Green Hôtels Eco Fleury biedt onder andere een koffiebar/café. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
Rookvrije accommodatie, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
Room features
All 64 rooms have amenities such as free WiFi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus
Talen
Engels, Frans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: EUR 5 per persoon
Een koffiebar/café
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Meertalig personeel
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Geen lift
Handgreep naast het toilet
Informatieborden in braille of reliëfletters
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Toegankelijkheidsvoorzieningen op de kamer
Verlaagde werkbladen en wasbak
Meer
2 etages
Gebouwd in 1993
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met premium satellietzenders
Meer
Bureau
Verwarming
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice
Speciale incheckinstructies
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Renovaties en sluitingen
The following facilities or services will be unavailable from April 23 2024 to December 31 2024 (dates subject to change):
One of the dining venues
Breakfast
Daily housekeeping
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
An effective city/local tax rate of 16.25 percent will be charged
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Fee for buffet breakfast: approximately EUR 5.00 per person
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Green Hôtels Eco Fleury Fleury-Merogis
Green Hôtels Eco Fleury
Green Eco Fleury Fleury-Merogis
Green Eco Fleury
Green Hôtels Eco Fleury Hotel
Green Hôtels Eco Fleury Fleury-Merogis
Green Hôtels Eco Fleury Hotel Fleury-Merogis
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Green Hôtels Eco Fleury?
Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Green Hôtels Eco Fleury voor parkeren?
Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.
Beoordelingen over Green Hôtels Eco Fleury
Beoordelingen
6,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 192 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
25
Gastenscore: 8 - Goed. 70 van 192 beoordelingen" "
8 - Goed
70
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 192 beoordelingen" "
6 - Redelijk
44
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 192 beoordelingen" "
4 - Matig
26
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 192 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
27
6,4/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Vanessa
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel
Vanessa
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Vanessa
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk netjes leuk!
Vanessa
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Vanessa
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke nette hotel!
Vanessa
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Vanessa
Zakenreiziger
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel!
Vanessa
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Bram
12 aug 2023
Bram
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Xavier
Reisde met familie
29 jul 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen
Don't sleep here. Hotel is dirty, smelly towels, shower is dirty and smells like smoking is allowed in the bathroom. Leaking sink, pillows dirty, noise by traffic, ...
Xavier
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Faisha
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Er hing een vervelende muffe/sigaretten? geur in kamer, waardoor het schone gevoel van de kamer ontbrak. In de badkamer was er ook een aparte geur.
Verder vriendelijke mensen. En stond een koelkast en magnetron in de lobby om je eten te bewaren en op te warmen.
Was te laat voor het ontbijt en er werd aangeboden om nog iets klaar te zetten. Was erg attent.
Faisha
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Maureen
Zakenreiziger
21 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
To much cry of baby's
Maureen
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Hidayet
8 apr 2024
Negatief: Netheid
la propreté en général c'était pas propre.
Hidayet
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Emma
Reisde met familie
11 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malpropre
Bonjour les murs de la chambre 200 ne sont pas du tout propre, il y a pleins de trace et tâche dégoulinant dessus, il n'y a pas de produit gel douche dans la salle de bain et aucun papier toilette n'a été changé, les serviettes étaient troués et crasseuses, je ne sais pas si la femme de chambre a fait son travail gratuitement mais c'est se qu'on dirait et en plus de ça le matin elle rentre dans la chambre comme ça alors qu'elle n'a toqué une seule fois et ne s'est même pas excusé d'avoir ouvert la porte si le gérant de l'établissement ne paie pas bien ses salariés c'est normal qu'il badouent leurs travail on n'est pas dans un hôtel de luxe mais un minimum d'effort serait le bienvenue si j'étais mauvaise j'aurais demandé un remboursement Merci