Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Hoiana Hotel & Suites

5 out of 5
Hoiana Hotel & Suites
Tay Son Tay Hamlet, Duy Hai Commune, Duy Xuyen, Quang Nam

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 8 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 2 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 12." "

9,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

10/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

wonyoung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
완벽한 숙소 및 부대시설 꼭한번 방문해보시길 추천드려요
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Rodrigo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place was probably the best hotel I have had the pleasure of staying in. The staff were super helpful and treated us like part of the family. Would definitely recommend for a stunning relaxing holiday.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

YUJIRO

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

rick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Jong Oh

Séjour de 7 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

JinYoung

Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Hiep Le le 9 févr. 2023
고객님께,저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
침구류 세탁 후 완전히 건조가 안된 듯한 냄새가 났어요. 습한곳에서 수건 말리면 이상한 냄새 나는데 그런 냄새였어요. 정도가 아주 심한건 아닌데 호텔 침구류에서 처음 맡아보는 냄새였어요 ㅠㅠ 다른 서비스들은 매우 친절했고 부대시설도 좋았어요.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Hiep Le le 10 août 2022
Dear Koh Taeveon, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards, Hiep Le Quality Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fühlt sich noch wie ein Testbetrieb an
Das Hotel ist neu und noch nicht 100% fertig. Der Service ist gut, entspricht aber meist noch nicht einem 5*-Sterne Level. Zu viele Fehler passieren noch (falscher Hinweis bezüglich Check-In, Essen / Getränke kommt nicht / zu spät / falsch). Lage und zukünftiger / vollständiger Ausbaustandard werden wohl sehr gut sein. Verbesserungen sind aber notwendig.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hiep Le le 10 août 2022
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

6/10 Satisfaisant

Thanh Tung

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Every thing in here were very good except the staffs. Very bad attitude from them! Never come back again!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Hiep Le le 26 juil. 2022
Dear Thanh Tung, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

10/10 Excellent

lam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Hiep Le le 8 juin 2022
Dear Mr/Ms. Lam, Thank you for taking the time to tell us about your experiences at Hoiana Hotel & Suites, especially with a kind compliment for the team which will be passed down. Your feedback is extremely valuable to us. We will use feedback, such as yours, to continuously make changes to our service and improve our guest experience. We hope to see you again very soon in the future. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

10/10 Excellent

SATOSHI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
大満足
観光再開前でゴルフもホテルもとても空いていました。ダナンのリゾートに幾つか泊まりましたが、その中でもオススメです。部屋も凄く綺麗で食事の種類も多く良かったです。
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de hieple le 4 avr. 2022
Dear SATOSHI, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Hoiana Hotel & Suites. Your feedback is extremely valuable to us. We will use feedback, such as yours, to continuously make changes to our service and improve our guest experience. We hope to see you again very soon in the future. Sincerely, Hiep Le Training & Quality Manager