Palm Beach Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Dubai Cruise Terminal

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Palm Beach Hotel

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, extra bedden (toeslag), gratis wifi
Lobby
Terrein van de accommodatie
2 restaurants, serveren lunch
Spelletjeskamer

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
P.O.BOX 5822, Khalid Bin Waleed Road,, Bur Dubai, Dubai, Dubai, 5822

In de buurt

  • Meena Bazaar - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Dubai Cruise Terminal - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • BurJuman Mall - 2 min. rijden - 2.4 km
  • Goud-souk - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Haven van Rashid - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Al Ghubaiba - 10 min. wandelen
  • Dubai (DXB-Dubai Intl.) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Al Shorafa - ‬5 min. wandelen
  • ‪Thalassery Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Rolla Residence Dubai - ‬3 min. wandelen
  • ‪Indian Coffee House Dubai - ‬5 min. wandelen
  • ‪Arab Udupi Restaurant - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Palm Beach Hotel

Hotel vlak bij Dubai Creek
In de buurt van Palm Beach Hotel vind je Dubai Cruise Terminal en Goud-souk. Gasten genieten hier van een nachtclub, vervoer van/naar de luchthaven en een dakterras. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er lunch en diner. Naast een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een computerstation, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een pool- of biljarttafel, conciërgeservice en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 70 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en roomservice.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Valetparkeren ter plaatse (AED 30 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: AED 35 per persoon
  • 2 restaurants
  • 3 bars/lounges
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Nachtclub

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad
  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: AED 100
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: AED 100

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan AED 100.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AED 10.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer AED 35.00 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: AED 100 per voertuig (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: AED 30.00 per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: AED 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: AED 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: AED 100.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Palm Beach Hotel Dubai
Palm Beach Dubai
Palm Beach Hotel Hotel
Palm Beach Hotel Dubai
Palm Beach Hotel Hotel Dubai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Palm Beach Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Palm Beach Hotel voor parkeren?

Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van AED 30.00 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Palm Beach Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Tegen een bedrag van AED 100 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Palm Beach Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van AED 100 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Palm Beach Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van AED 100 per voertuig.

Waar staat Palm Beach Hotel?

Dit hotel ligt in Bur Dubai, op 2 km afstand van Meena Bazaar, Dubai Cruise Terminal en Dubai Creek. Goud-souk ligt op 2,3 km. Station Al Ghubaiba ligt op 10 minuten wandelen en naar Station Sharaf DG is het 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Palm Beach Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 110 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Verschrikkelijk dat zij niet opletten wanneer je aangeeft dat je een rustig gelegen kamer wilt ivm je gezondheid
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This isn’t even a 1 star hotel. It is not worth paying a penny at all.
9 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Karim

Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible miserable hotel . NEVER AGAIN We left after a day although we prepaid for a week
7 nachten verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Yamen

5 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Emad

14 nachten verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Gaurav

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad Bucks are in the hotel

Hotel is very terrible. Bad Bucks is in the room. Service are very very poor. They are charging extra money to the customer.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Changiaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

لا يصلح أن يكون فندق

الفندق قديم و غير نظيف و لا يوجد مواقف سيارات خاصة و يطلبون منك مبلغ 30 درهم عن كل يوم لكي يوفرن لك موقف .شكرا لإدارة الفندق تفاهم لصدمتي من وضع الفندق و عدم خصم المبلغ مني .أشك في تصنيفه كفندق 3 نجوم و أشك بنقاط التقييم
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ali Akbar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catastrophique
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall experience was the worst in my entire stay in Dubai.
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mazen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very bad hotel

The room was totally different from the pictures on site.its not clean and especially the bathroom you cant go inside or take a shower.I booked another hotel directly after I reached and saw all this.
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very terrible and will not go there for sure. The room we were given was extrenely dusty and they do not clean it properly. The rest room is a mess and bathroom no hot water. Worst part is that your heae the elevetor from your room whole night!
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

GEORGIY

2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Christine, Ulm

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wahnsinnig laut im Zimmer. Dreckig, alles uralt. Habe mich in der Nacht zwei mal beschweren müssen bevor ich um 4 Uhr morgens ein anderes Zimmer erhalten habe. Zimmer 601 befindet sich direkt neben Restaurant in dem die ganze Nacht Party gefeiert wurde
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Cheaters.

Cheaters. They cancelled my booking in the last moment and asked me to take rooms at their rates which costed me 260 AED extra
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Rakesh R

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
That hotel just ok means it’s an old hotel they don’t have any proper service and there clubs also waste
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Fouad Georges

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Shahida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great clean hotel!

Polite and helpful staff Clean and comfortable room Restaurant service slow and too spicy
4 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room Services was really bad. The food are terrible. The toilet in my room overflow. The towels in the shower are really old and some are torn.
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2019