Blanjong Home Stay

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Sanur Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Wasvoorzieningen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • 24/7 receptie

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Sekar Waru No. 4 Blanjong, Sanur, Denpasar, Bali, 80228

In de buurt

  • Pura Blanjong - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Honorair consulaat van Tsjechië - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Bali Mandara-ziekenhuis - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Mertasari-strand - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Sanur Beach - 16 min. wandelen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Juicy n Crispy - ‬3 min. wandelen
  • ‪Warung Babi Guling Amerta Sari - ‬4 min. wandelen
  • ‪Dd Kin Tiew - ‬4 min. wandelen
  • ‪Dimatttina Restaurant & Roastery - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ruth's Restaurant & Desserts - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Blanjong Home Stay

Hotel vlak bij Sanur Beach
Blanjong Home Stay bevindt zich dicht bij Waterbom Bali en Strand van Kuta en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een 24-uurs receptie en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Blanjong Home Stay bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Balkons of terrassen, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 17.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Blanjong Homestay House Denpasar
Blanjong Homestay House
Blanjong Homestay Denpasar
Blanjong Homestay Sanur Bali
Blanjong Home Stay Denpasar
Blanjong Homestay
Blanjong Home Stay Hotel
Blanjong Home Stay Denpasar
Blanjong Home Stay Hotel Denpasar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Blanjong Home Stay?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij Blanjong Home Stay zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Blanjong Home Stay inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Blanjong Home Stay uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Blanjong Home Stay een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Blanjong Home Stay?

Dit hotel ligt in Sanur, op 1,3 km van Sanur Beach en op 15 km afstand van Waterbom Bali en Strand van Kuta. Ook Legian Beach en Double Six Beach liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Blanjong Home Stay

8,6

Uitstekend

8,6

Netheid

7,8

Locatie

9,2

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 39 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Leslie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was great value for the area and walking distance to beach and restaurants
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

??

6 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Property was fine for low budget travellers. Taps needed cleaning...lime or mold was on all taps. Shared kitchen...kettle was not as clean as it could be...thick deposit of lime inside...hot water lasted only 5 minutes when showering.
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and pleasant garden .
8 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Masahiro

Positief: Netheid, personeel en service
セキュリティボックスが欲しい
9 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

MAYUMI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Safeer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a very nice accommodation .recommended.

4/10 – Matig

Anaïs

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre non conforme aux photos, nous le signalons à la réception et il nous dit qu’il ne lui reste que ça comme chambre. On demande à parler au manager il dit qu’il n’y a que lui. Aucunes excuses rien.. Peut-être les autres chambres ressemblent aux photos mais pas la notre! Collée à la réception, pas de terrasse, une fenêtre donnant sur la réception donc devant être fermée avec les rideaux et une sorte de fenêtre opaque donnant sur le bureau donc lumière en continue… Salle de bain très vétuste avec douche avant les toilettes donc tout est mouillé si on se douche
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Debi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The entire complex is very peaceful and tranquil. The room, whilst sparse is adequate. The location is great… There is a great cafe, restaurant less than 50m, plus a Circle K convenience store with ATM, and a pharmacy and bottle shop within a minute’s walk.
4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Rodney

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money homestay.
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay with helpful people. Definitively a place to come back. Clean and comfortable.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice people, clean room, near from the beach. Nice stay!
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Blanjong was excellent for what I paid for the room. The place was nice and clean, the staff was friendly and accommodating to my late arrival. The place is a bit noisy due to it's location, but this is of no fault to the establishment. I would stay here next time I visit Bali.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Not all of the rooms are as bright and airy as the one in the photo.
27 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Tangojames

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The rooms are smaller than they look and not all of them have that big window. My window is a third that size, and the room is dark. On the other hand, the price is right!
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was perfect for my solo travels. I spent 5 nights here and will definitely stay again. Good tv and wifi reception. Location quiet and with good service’s nearby.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Tsz Yin Rosa

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Nice place with yet to improved sound insulation

The garden is nice and staff are friendly however can only handle basic English and may not be able to provide assistance on basic travel info. Arrived in the evening, I asked the staff if any place for nice restaurant and money exchange, she is not certain about the opening hour of the money exchange and she thought it was closed already by 7pm and not sure for places for food. End up the money change shop closed at 10pm. Also when I first checked in the place, they had no record of my booking and took sometime to give me the wrong room and changed back to my booked room. The staff tried her best to assist however I found the washroom's interior design looked different from photos shown on Hotels.com, the sink is with rust stain and the toilet paper was used. The room is with poor insulation also. The washroom shared the same window with the homestay's room so you can clearly hear what they said when you were there. In the middle of the night you can clearly here the noise from other room of rocking bad and couple moaning...... and I had no sleep at all and went for diving the other day. It was a unlucky/ appalling experience for me to stay here but glad the management of the homestay allowed me to do refund for the rest of the days.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Homestay! Would book again.

Nice little rooms not far from the beach sourrounded by huge expensive hotels. We payed 47€ for three nights. Would book this Homestay again.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lighting in kitchen for cooking appauling and needs immediate addressing to avoid accidents. One extremely low voltage light in area is not good enough especially if at back of person cooking food!! Also struggling to see overall could lead to accidents when washing dishes as cannot see due to no light in area. One Fluro light on that wall near the cooking and washing area is required immediately to avoid litigation case and would light up the whole area and make it safe and workable. Poor lighting can damage peoples eye sight and owners need to take responsibility to ensure not just guests, but staff eyesight and overall well being is addressed for a happy working and client and worker safe, enjoyable and happy all around environment. Peoples good eyesights can be affected with poor lighting and damage sight, possible litigation case could arise. Less than hand full of english TV channels is not catering to the majority of international guests who are the main clients!!
15 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfekt

God service, renligt og god lokation ift. stranden

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great for the price

We stayed in the hotel for 1 night after we landed in Denpasar. The hotel arranged a driver to pick us up from the airport at 1am and were waiting on us when we arrived. The staff was very helpful, they recommended breakfast spots and markets for us to pick up a few things and they responded to emails quickly. The A/C cooled the room quickly, which is more than I can say for some very expensive places we stayed while in Bali. The bathroom was fine, plenty of hot water and clean towels. The bed was comfy, we only stayed 1 night and got about 6 hours of sleep but it was perfect for us. Not sure if anyone was in the room next to us but we did not hear any other guests while there.
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Will be back!

Great place to stay for a few days. Nice staff and property.
1 nacht verbleven in februari 2018