Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Monarque Hotel





Een poolbar, een terras en een speeltuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Monarque Hotel. Geniet van een massage, een body scrub of een gezichtsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en 2 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
4 sep - 5 sep

Spa
De spa ter plaatse heeft 6 behandelingsruimtes waaronder behandelingsruimtes voor stellen. De spa van dit hotel biedt massages. Verder kan je je laten verwennen met behandelingen als body scrubs. Er zijn nog andere voorzieningen ter plaatse, zoals een stoombad, een sauna en een bubbelbad.


Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Royal kamer, uitzicht op zee (include Afternoon Tea) laden

Royal kamer, uitzicht op zee (include Afternoon Tea)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer (Royal, include Afternoon Tea) laden

Familiekamer (Royal, include Afternoon Tea)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Familie suite, 2 slaapkamers (Afternoon tea) laden

Familie suite, 2 slaapkamers (Afternoon tea)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite (Double, Living Room, Afternoon tea) laden

Suite (Double, Living Room, Afternoon tea)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite, 2 eenpersoonsbedden, bad (Afternoon Tea) laden

Suite, 2 eenpersoonsbedden, bad (Afternoon Tea)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee (include Afternoon Tea) laden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee (include Afternoon Tea)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

238 Vo Nguyen Giap, Son Tra District, Da Nang, 550000
Over deze accommodatie
Monarque Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer VND 400000 voor volwassenen en VND 300000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Monarque Hotel Da Nang
Monarque Da Nang
Monarque
Monarque Hotel Hotel
Monarque Hotel Da Nang
Monarque Hotel Hotel Da Nang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Monarque Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Miyazaki
Reisde met een groep
23 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Miyazaki
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MANABU
Reisde met familie en kleine kinderen
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MANABU
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuko
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
makoto
15 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
makoto
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ngoc
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ngoc
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ngoc
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ngoc
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromu, Higashikurume
Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromu
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Malgorzata
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malgorzata
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NOBUO
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUO
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
FUYUKI
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




FUYUKI
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jonno
5 jul 2025
Jonno
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Minh Truc
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Minh Truc
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
4 jun 2025
YUKI
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew John
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional Hotel and staff, in excellent location




Andrew John
12 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pui Lan
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pui Lan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Takanori
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takanori
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YOSHIAKI
3 mei 2025
YOSHIAKI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
K
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
K
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
1 mei 2025
Christopher
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
M
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
inseong
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
inseong
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dmitri
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wirklich schick
Dmitri
4 nachten verbleven in april 2025