Hotel Moov Curitiba

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 7 minuten stappen van Japan Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(135 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden

8,2 van 10
Zeer goed
(25 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenida Sete de Setembro, 5732, Batel, Curitiba, Paraná, 80240001

In de buurt

  • Pátio Batel - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Japan Square - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Winkelcentrum van Curitiba - 3 min. rijden - 2.1 km
  • 24 Hours Street - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Barigui-park - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Curitiba - 12 min. rijden
  • Curitiba (CWB-Afonso Pena Intl.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Casa Di Angel - ‬4 min. wandelen
  • ‪Mac Pão - ‬3 min. wandelen
  • ‪Mercearia Bresser - ‬2 min. wandelen
  • ‪Taj Bar - ‬6 min. wandelen
  • ‪Madero Steak House - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Moov Curitiba

Hotel vlak bij Japan Square
Hotel Moov Curitiba bevindt zich dicht bij Pátio Batel en Baixada Arena en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie, een automaat en een lift
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de prijs-kwaliteitsverhouding, het behulpzame personeel en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 123 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Smart-tv's van 32 inch met streamingdiensten en kabelzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: BRL 40 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handdouche
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (279 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Visueel brandalarm

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Smart-tv van 32 inch met kabelzenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient een telefoonnummer door te geven om incheckinstructies te ontvangen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 73.5 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 7 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer BRL 40 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 73.5 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Moov Curitiba
Hotel Moov Curitiba Hotel
Hotel Moov Curitiba Curitiba
Hotel Moov Curitiba Hotel Curitiba

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Moov Curitiba?

Ja, honden en katten zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van BRL 73.5 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Moov Curitiba?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Moov Curitiba van één nacht voor twee volwassenen op 16 nov. 2025 min. € 35,38, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Moov Curitiba voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Moov Curitiba inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Moov Curitiba uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Moov Curitiba?

Dit hotel ligt in Batel, op 10 minuten wandelen van Japan Square en Pátio Batel. Ook Baixada Arena en 24 Hours Street liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Moov Curitiba

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 866 van 1202 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 227 van 1202 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 1202 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1202 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1202 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

CLÁUDIA

Positief: Netheid
Quarto muito pequeno e sem lugar para colocar as bagagens. Fomos atendendidos, na hora do check-in, por uma funcionária mal educada, grossa e mal humorada. Contudo, o recepcionista Vitor, que estava no plantão junto com ela, muito educado e atencioso. As camareiras são atenciosas e educadas, porém não posso dizer o mesmo das que ficam no restaurante na hora do café da manhã. O hotel está de parabéns no quesito limpeza.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ótimas e novas instalações, região calma e acessível para andar a pé, aparenta ser bem segura
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Joel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jean-Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bem localizado, com boas opções de restaurantes próximos, dá pra caminhar até o shopping Batel.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tudo muito bom
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Renato

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa instalação e localização Recomendo
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Amauri

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Relato – Grosseria da recepcionista Dafne

Ao escolher o hotel para viagem em família, buscávamos acessibilidade em quartos e estacionamento, devido à presença de idosos, especialmente minha sogra, que não pode subir escadas. Optamos pelo Hotel Moov Curitiba pelas descrições que anunciavam “estacionamento privativo” e “para pessoas com mobilidade reduzida”, sem qualquer menção de custo extra. Chegamos em 09/08, por volta das 12h40, e fomos atendidos pela recepcionista Dafne, que desde o início foi de uma grosseria extrema comigo e com meus familiares. Informou que nenhum dos três quartos estava pronto; solicitei prioridade para ao menos um por conta da presença de idosos que haviam acabado de chegar de uma viagem desgastante, e ela, contrariada, disse que liberaria apenas um dos quartos às 13h10. O hotel estava visivelmente vazio, fato confirmado por funcionária da limpeza e pela presena de poucos hóspedes no café da manhã durante toda a estadia, o que mostra má vontade deliberada. Ao mencionar que alugaria um carro e usaria o estacionamento, fui informado, de forma ríspida, que seria pago. Mostrei prints comprovando a falta de aviso sobre essa cobrança. A partir daí, a funcionária passou a agir de forma agressiva e ameaçadora, afirmando que poderia “retirar” o quarto prometido e me deixar aguardando até as 14h, constrangendo toda a família. Relatei o ocorrido para outro recepcionista (Vitor), que se desculpou, mas manteve a cobrança indevida, causando profundo desgaste e frustração na estadia.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Alirio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito bom

Hotel muito bom e aconchegante. Café da manhã com muita variedade e qualidade. É a terceira vez que me fico hospedado nele. Localização excelente.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Guerino

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Jose Sergio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

BOA OPÇÃO

Boa localização, conservação e comodidade.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Andréia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Cheyla

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Carlos Jeander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Anne Elise

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Thiago

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Érica

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rodolfo

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

israel

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Falta de respeito - sem vaga em estacionamento

Cheguei meia noite no hotel, apos dirigir por 6h. Havia realizado a reserva com mais de uma semana de antecedencia, ao chegar descobri que o estacionamento estava lotado e a orientacao do Hotel foi que deixasse na rua durante a madrugada e minha estadia , mesmo sabendo que haveria Star (zona azul) para ter que colocar com frequencia. Um absurdo isso!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

wanderson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente opção de estadia em Curitiba

Hotel muito agradável e muito bem localizado. Próximo à varios restaurantes. Cama confortável e ducha maravilhosa.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mikhail

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ana Laura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maravilhoso

Hotel limpo, confortável, e 10/10 nas comodidades. Todos os funcionários muito atenciosos e um café da manhã de milhões. Fui com meu marido para conhecer Curitiba e amei demais o hotel.
9 nachten verbleven in juli 2025