Kanzy Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een dakterras in Giza

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kanzy Hotel

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Tweepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden (toeslag)
Televisie en een open haard
Gang

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons zetelbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
9 Abou Bakr El Seddik St., Giza, 12611

In de buurt

  • Universiteit van Caïro - 1 min. rijden - 1.9 km
  • Televisietoren van Caïro - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Egyptisch museum - 5 min. rijden - 5.7 km
  • Tahrirplein - 5 min. rijden - 5.3 km
  • Piramiden van Gizeh - 11 min. rijden - 11.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Bashteel - 5 min. rijden
  • Metrostation Behooth - 12 min. wandelen
  • Cairo (CAI-Internationale luchthaven Cairo) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪ماكدونالدز - ‬4 min. wandelen
  • ‪دجاج كنتاكى - ‬5 min. wandelen
  • ‪قهوة الشعب الكويتي العظيم - ‬5 min. wandelen
  • ‪برجر كنج - ‬8 min. wandelen
  • ‪قهوة فايف ستارز - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kanzy Hotel

Hotel vlak bij Tahrirplein
Bij Kanzy Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en 2 koffiebars/cafés. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparking (toeslag)
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
  • Rookvrije accommodatie, hulp bij uitstappen/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 55 kamers bieden veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en open haarden, bovenop leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, aparte eetruimtes en koelkasten

Talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Valetparkeren ter plaatse (USD 5 per nacht)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • 2 koffiebars/cafés
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 7 etages
  • Gebouwd in 1990
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Apart eetgedeelte
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Open haard
  • Telefoon
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 10 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30 per voertuig (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: USD 5 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: USD 10 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kanzy Cairo
Kanzy Hotel
Kanzy Hotel Cairo
Kanzy Hotel Giza
Kanzy Giza
Kanzy Hotel Giza
Kanzy Hotel Hotel
Kanzy Hotel Hotel Giza

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kanzy Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Kanzy Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Kanzy Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Kanzy Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kanzy Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 30 per voertuig.

Waar staat Kanzy Hotel?

Dit hotel ligt in Al Duqqi, op 3 km afstand van Universiteit van Caïro, Botanische tuinen van Orman en Dierentuin Giza. Ook Memphis Museum en Nijl liggen op 5 km afstand. Metrostation Behooth ligt op 12 minuten wandelen en naar Gamet El Dowel Station is het 16 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kanzy Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 18 beoordelingen

5,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

verblijf Kanzy hotel december 2014 januari 2015

Het Kanzy-hotel is een bijzonder prettig en gezellig hotel in een rustige buurt. De staf is zeer behulpzaam en vriendelijk. Goed ontbijt en uitstekende bedden. Enige minpunt: De kraan van de douche moet heel lang lopen voor er warm water komt.

10/10 – Uitstekend

All, Eygpt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Servic and quality is so nice , location is amazing
3 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible place . Room was dirty. The pictures on the app is for other rooms that is not booked through expedia!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Telal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

جيد جدا

7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

abdu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

"فندق مريح وخدمة ممتازة"

قمة في التعامل من قبل قسم الاستقبال وخصوصا الاستاذ/ احمد و الاستاذة/ أماني جميعهم على مستوى راقي في الأخلاق و التعامل و التعاون مع ضيوف الفندق وحل جميع المعوقات بحنكة والشكر الكبير لأم أحمد المسئولة عن النظاقة . يستحق العودة اليه. فندق لطيف ومريح. موقع جيدجداً.
5 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

sulaiman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

فندق مريح وخدمة ممتازة

قمة في التعامل من الاستقال وخصوصا الاستاد احمد حامد رجل خبير في التعامل مع الضيوف وحل جميع المعوقات بحنكة والشكر الكبير لام احمد المسؤلة عن النظاقة قمة في الوفاء والاخلاص لعملها هي الجندي المجهول ترتيب ونظافة فندق يستحق العودة اليه
4 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Francine, Austin Texas- USA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The Most Horrible Experience I had in my Life!

I will write in the shortest way my experience at this hotel. Do not sell this hotel please!!!!! When I arrived the man at the front desk was extremely rude!!! I told him I was there to check in and his respond was you will be staying here? Looked st me up and down. I responded yes and told him my name. He could not find my name and said I did not have a reservation. I asked to please look in his system again. He called a female to the front desk who understood a little more English then he did. She asked for my passport and also said I had no reservation. I was exhausted from my long trip from the USA and said please just give me a room. Another man came to the front desk.. now here I am dealing with three individuals who where so rude and hardly understood what I needed. I ran outside and asked if anyone understood English and had a person come inside to help me. They refused to sell me another room and mind you I showed them my paperwork and had the nerves to say to me that I made up this paperwork. I left in tears and had the man that knew a little English find me a cab and he helped me look for a hotel. After driving what felt like an eternity I found a hotel close that charged me $300.00 US! I am asking for a refund concerning this horrible hotel name Kanzy please. I urge you not to send people or sell this property. Thank you and sincerely Francine Guturrez
5 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

sultan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Basic Hotel

It's a basic hotel that needs ALOT of updating. Our room was ok. The bathroom was diabolical. The fridge was disgusting. The staff there was nice. The management was ok, not really friendly. The kitchen manager watches you all the time. Our room cleaner lady was lovely. In the dining room you're constantly watched. We stayed 9 nights, after the first day shock of its condition, it grew on us. There were no non arabic speaking guests. I think it's tailored for locals.

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph, Atlanta, GA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The worst parts were the noise from the streets and the water was never hot.
7 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Zahair

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

فندق مضروب وموقع اضرب

الأقامه مقبوله والفندق قديم نهاري وكل الحمامات اتخر اللوبي كئيب علي العموم الفندق مضروب العيسوي الذاكره اللي تندفع فيه الحاجه الوحيده اللي خلتني اجلس فيه حماسة العاملين فيه
5 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

لا تذهب إليه

سيئة جدا. كانت بدون الإفطار على الرغم من إبلاغكم لي أنها بالإفطار. القيمة مقابل السعر سيئة جدا. غرفة لا تستحق هذا المبلغ.
7 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Rorie, Amman, Jordan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice hotel, but NOT clean

It's a nice hotel with large rooms. The location is great for both being quiet and near transportation. Rooms barely have a view. Staff are friendly and helpful. Hotel is outdated, no renovations. The main and major disaster here is lack of cleanliness. Rooms and bathrooms are not clean at all!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly and helpful staff.

Nice hotel and a good location. Staff is very concerned about guest's safety. They were very helpful in arranging tours. The pool is not available year-round.

4/10 – Matig

Janko, Husum

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Früher bestimmt ein nettes Hotel Lift Baujahr 1991

Tag 1 An der Rezeption hat man keine Expedia-Reservierung feststellen können. Eine Kopie der Expedia-Reservierungsbestätigung wird von mir ausgehändigt. Nach längerer Wartezeit erhalte ich ein Dreibettzimmer und den Hinweis, dass ich am nächsten Tag in ein anderes Zimmer umziehen muss. Es wird nachgefragt ob das Zimmer via Expedia bezahlt ist. Tag 2 Vor dem Verlassen des Hauses erhalte ich erneut den Hinweis auf den bevorstehenden Umzug. Abends im Hotel eingetroffen, wird mir gesagt, dass man mir weitere Unannehmlichkeiten ersparen wolle und ich das Zimmer für die Restzeit behalten kann. Erneut wird nachgefragt ob das Zimmer via Expedia bezahlt ist. Stellte dann vor der Zimmertür fest, dass die Schließkarte gesperrt war und musste erneut zur Rezeption. Das Dreibettzimmer ist durch Herausnahme eines Bettes zum Zweibettzimmer geworden. Fehlende Handtücher werden nach Aufforderung ausgehändigt. Tag 3 Keine besonderen Vorkommnisse. Tag 4 Keine Reinigung des Zimmers und das Bett war auch nicht hergerichtet. Tag 5 Check-out Erneut wird nachgefragt ob das Zimmer via Expedia bezahlt ist. Ohne weitere Schwierigkeiten kann ich das Hotel verlassen.

2/10 – Ontzettend slecht

amremma, london

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Absolute disgusting and false advertising on all c

This hotel was completely the opposite to what I expected, so I will put it in bullet points. 1. Despite Expedia saying one of the room features was "free toiletries" the bathroom was absolutely bare.. I even had to ask for toilet roll 2. Apparently there is an indoor pool? Forget to mention it's not even completely built yet!! So no there isn't a pool 3. Apparently on the room lost there is a hairdryer in all rooms? I left mine at home so Could use the hotels.. Guess what? No hairdryer 4. Free wifi in all rooms!!! Lol every time I asked I was told the wifi isn't working, surprise surprise 5. Breakfast included? Hahahah breakfast consisted off stale bread, boiled eggs, sliced tomatoes ad cucumber and some random sliced cheese... That was accompanied by a room full of flies on the food and an over flowing rubbish bin next to the food... Gross!! We ended up ordering from a close restaurant everyday breakfast 6. The only member of staff in a uniform was the cleaner lol, so we didn't actually know who was who! 7. They apparently didn't receive the booking from Expedia and actually tried to charge us for our stay even though we paid through Expedia and also checked out 1 day early as I couldn't stand the hotel much longer so we spent half an hour trying to prove we had paid already, I even had to open my online banking to prove I had the transaction on my UK bank account!!!! This hotel is terrible, the area is perfect but they seriously need some training, Expedia I'm dis

2/10 – Ontzettend slecht

Aurelio

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
that hotel shoul not be in expedia everything is bad abaut that hotel