Terras

Beoordelingen van Ameron Bonn Hotel Königshof

4 out of 5
Ameron Bonn Hotel Königshof
Adenauerallee 9, Bonn, NW

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 268 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 194 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 520 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

barry, Heerhugowaard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima echt zoals het hoord
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sandra Simon Assistant General Manager op 19 feb 2024
Dear Barry, thank you so much for this wonderful review! We are delighted to see that you had a nice stay in Bonn. We sincerely hope to welcoming you back to the AMERON Hotel Koenigshof soon again! Best regards,

8/10 – Goed

Katrien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer en ontbijt zeer goed en net. Badkamer iets aan de kleine kant voor twee personen tegelijk. Ik miste een kapstok in de inkom om onze jas te hangen. De ondergrondse garage vind ik wel duur.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Florian Pick op 17 jan 2023
Lieber Gast,herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Ihre Kommentare über die Gaderobe und die Tiefgarage. Unser Tarif in der Garage zählt zu den günstigsten in der Stadt und in Anbetracht der Tatsache, dass die Tiefgarage nicht die des Hotels ist, sind wir froh, dass wir einen solchen Tarif anbieten dürfen.Herzliche Grüße,Florian PickHoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Tanja Jolien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weer een heerlijk verblijf gehad
Deze keer had ik een kamer met Rijnzicht op de vierde etage; Genieten van de varende boten, het veranderende licht. Het was weer een heel fijn verblijf.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Karel-Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

jelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Tanja Müller op 13 dec 2019
Dear guest, thank you very much for your very good review. I appreciate to read, that you have enjoyed your stay with us so much and we hope to welcome you again as soon as possible. Best regards, Tanja Müller - Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, op loopafstand van het centrum. Schone kamer en fijn ontbijt
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Tanja Müller op 1 dec 2019
Dear guest, thank you very much for your very good review. I appreciate to read, that you have enjoyed your stay with us so much and we hope to welcome you again as soon as possible. Best regards, Tanja Müller - Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Many thanks op 30 aug 2019
Dear Guest, thank you very much for your very good review. We hope to welcome you again as soon as possible and wish you in the meantime all the best. With best regards, Tanja Müller - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bezoek kerstmarkt
Alles was heel goed. Het was alleen veel te warm in het hotel. Overal niet alleen in de kamer.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Tanja Müller op 8 dec 2018
Dear guest, wow, thank you very much for your very good review at Hotels.com! We hope to welcome you as soon as possible again and wish you in the meantime all the best. Best regards and merry Christmas, Tanja Müller - Front Office Manager

8/10 – Goed

M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel.
Alles was heel goed alleen was het veel te warm in het hotel. Verwarming gelijk uit gedaan en ramen open. Ook in de receptie slaat de warmte je in het gezicht. Niet prettig.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Tanja Müller op 30 dec 2018
Dear guest, thank you very much for your good review and furthermore thank you for the time you spent to write this. We hope to welcome you once again as soon as possible and wish you in the meantime all the best. Sincerely, Tanja Müller - Front Office Manager

8/10 – Goed

Raf

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, but service (feedback) could be better
Wonderful breakfast - very friendly waiter with a joke for everybody. I did have issues with the airco during the very hot days of aug/18. On the first evening they didn't believe me. The answer was that the airco was very silent and that I had to wait to see/feel the results. I waited 2 days and since the airco wasn't doing anything (and the room got hotter), I gave it another try an went to the reception. This time they believed me and they promised to send a technician. They also offered another room, but I didn't want to move for the last night (that was my decision). The technician would solve the issue anyway ? I don't know what happened (I got no feedback) but nothing was solved. The temperature was set to 16° C, the reception confirmed that the control was set up correctly, the temperature was 25-30° C in the room, but there was no noise from the fan or cold air coming out of the vent. So, no airco.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Tanja Müller op 26 aug 2018
Dear guest, thank you for your very good review and for the good words about our waiter, and furthermore thank you for the private time you spent to write this comment. It is very important for our quality management to get this information and finally find solutions to make a better job next time. I want to say sorry for all the problems with your aircondition, please believe me, this is not our standard. I hope to welcome you once again in our house and wish you in the meantime all the best . Sincerely Tanja Müller - Front Office Manager

8/10 – Goed

Tom, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, zeer geschikt voor zakenreizen
Wie in het hotel wil eten, moet altijd reserveren.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Tanja Müller op 26 aug 2018
Beste Tom, thank you for this very good review. We hope to welcome you again anytime and the we try do get 5 points from you. Best wishes, Tanja Müller - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie
Het hotel is goed gelegen aan de Rijn met een mooi terras met uitzicht. Vlakbij is een leuke Biergarten. Het hotel ligt op loopafstand van de binnenstad. De kamers waren prima. Het ontbijt was ook zeer goed (iets aan de dure kant), maar wel leuk om 's ochtend op het terras met uitzicht op de Rijn te ontbijten.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Nadine Kagerer op 25 jun 2018
Dear guest, thank you so much for your excellent review ! We are very happy to read that you had such a good time and we are looking forward to welcoming you back here very soon again. Best regards, Nadine Kagerer - Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gelegen hotel aan de Rijn met binnenstad te voet te bereiken. Schone kamers met goede voorzieningen en heerlijk bed
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Nadine Kagerer op 25 jun 2018
Dear Martin, thank you for this very good review. We would like to welcome you as soon as possible. With best regards, Nadine Kagerer - Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel aangenaam hotel . Vlak bij centrum heel rusti
Mooie ligging , goede faciliteiten en mooie kamers!
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Tanja Müller op 7 mrt 2018
Dear guest, thank you for this very good review. I am happy, that you had a pleasant stay with. I Hope to see you son again, with best regards, Tanja Müller - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

ludmila, Bruxelles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
langs de Rijn
hartelijk ontvangen . De kamers zijn perfect , schoon, heel moire ingericht . Geweldig ontbijt , alles mogelijk , enorm keuze ! . De restaurant is ook verrukelljk . In andere worden : Perfect ! Volgende keer in Bonn, dan weer in Ameron Hotel !!! geen twijfel 8
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Nadine Kagerer op 11 feb 2018
Dear guest, thank you so much for your excellent review ! We are very happy to read that you had such a good time and we are looking forward to welcoming you back here very soon again. Best regards, Nadine Kagerer - Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Dagmar, de wereld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi binnen en buiten op de terras
voor mij persoonlijk rustgevend en verbonden met veel nostalgie.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Florian Pick, Generl Manager op 9 okt 2017
Dear guest, thank you so much for your wonderful review and your lovely words. We are happy that you had such a relaxing and good time with us and we look forward to hopefully welcoming you back to the Ameron Hotel Koenigshof very soon again! Best regards, Florian Pick General Manager

10/10 – Uitstekend

Martinus Z.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel, rustig en centraal gelegen
Mooi hotel, perfecte ligging met zicht op de Rijn, dichtbij Zentrum, Altstadt en musea. Fantastisch (Italiaans) restaurant. Parkeergarage 15,-- p/nacht. Wifi goed.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima stedentrip
Prima hotel voor stedentrip Bonn; loopafstand van zowel binnenstad als musea. Niks op aan te merken

10/10 – Uitstekend

Martinus Z.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooie locatie voor citytrip en ontspanning.
Prachtig hotel met parkeergelegenheid in centrum van Bonn. Uitzicht op de Rijn, ligging fantastisch. Restaurant is geweldig, Italiaans getint.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om zeker naar terug te komen
Prima locatie, mooie omgeving, heerlijk ontbijt en prachtige kunstverzameling in dit hotel. Professioneel personeel servicegericht. Een plek om zeker terug te komen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in het centrum met parkeergarage!
Fijn hotel met grote kamers, heel dicht in het centrum, vriendelijke bediening, alleen ontbijt was wat duur maar wel goed.

8/10 – Goed

Marcel1965

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima Hotel
Perfekt hotel om Bonn te bezoeken. Wat wel duur is: Parkeren €15 per nacht, maar in ons geval was deze gratis omdat deze al via boekingsburaeu geboekt was. Ontbijt €19 p.p.. hebben wij niet gedaan. Je hebt al een prima ontbijt in de grote warenhuis voor nog geen €10 voor twee personen.

8/10 – Goed

Maartje, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale locatie
Dit hotel ligt 5 min lopen van het centrum, in de rustige groene ambassade buurt. Vanuit ons kamer hadden we prachtig uitzicht over de rivier. Badkamer en bedden waren comfortabel en schoon. Jammer alleen altijd dat je in zo'n duur hotel moet bijbetalen voor wifi, parkeren en het ontbijt. Alleen in de lobby kun je een half uur per dag gratis wifi gebruiken als je een paswoord opvraagt. Het personeel was correct maar niet supervriendelijk.

8/10 – Goed

Jan AERTS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel op wandelafstand van het stadscentrum
Fijn verblijf, mooie kamer, lekker eten, vriendelijke bediening.

8/10 – Goed

Erik, Bree, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader, net buiten het centrum van Bonn
Leuk hotel met een mooi buitenterras waar je een prachtig uitzicht hebt op de Rijn en het Zevengebergte. Het hotel ligt aan de rand van het centrum maar rustig gelegen. Ontbijtbuffet is uitstekend, zeer uitgebreid en vele verse producten. Mooie propere kamer, grote lcd-tv, enkel de kussens waren een beetje te zacht. Badkamer zeer proper. Vriendelijk personeel. Aan de check-in vind je een iPad waarvan je gebruik kunt maken. Bonn zelf is een mooie stad én zeer proper! Kortom: een aanrader!

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein Zimmer gebucht mit Rheinblick. Sehr schöne Aussicht und ruhig gelegen. Am Anreisetag, wurden wir sehr nett an der Rezeption empfangen. Es befindet sich ein Parkhaus neben dem Hotel, wo man sein Fahrzeug sicher unterbringen kann. Ein Restaurant ist auch vorhanden, wo man sehr geschmackvoll dinieren kann. Es wird ein reichliches Frühstücksangebot präsentiert, wo immer alles vorhanden ist. Es ist ein sehr sauberes Hotel und alle Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Ich würde das Ameron Bonn Hotel Königshof, anderen Reisenden weiterempfehlen.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Florian Pick op 13 mei 2024
Lieber Gast,vielen herzlichen Dank für Ihre wundervolle Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und dass Sie mit unserem Service, der Aussicht, der Ruhe und den Annehmlichkeiten zufrieden waren. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen eine angenehme Erfahrung zu bieten, und es ist schön zu wissen, dass wir diesem Anspruch gerecht werden konnten. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, und danken Ihnen für Ihre Weiterempfehlung!Herzliche Grüße,Florian PickHoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Cong

Positief: Voorzieningen
Very good
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra Simon Assistant General Manager op 6 mei 2024
Dear guest, thank you so much for this wonderful review! We are delighted to see that you had a nice stay in Bonn. We sincerely hope to welcoming you back to the AMERON Hotel Koenigshof soon again! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mariana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tanja Müller op 20 mei 2024
Dear Marianna,thank you very much for your great review!! I appreciate to raed, that you have enjoyed your stay with ussomuch! Sincerely, Tanja Müller

10/10 – Uitstekend

Irmela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and excellent staff who remain friendly throughout my 5 nights stay!!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Simon Assistant General Manager op 19 apr 2024
Dear Irmela, thank you so much for this wonderful review! We are delighted to see that you had a nice stay in Bonn. We sincerely hope to welcoming you back to the AMERON Hotel Koenigshof soon again! Best regards, Sandra Simon Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War top
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Simon Stellv. Hoteldirektorin op 16 apr 2024
Lieber Marcus,wow, vielen Dank für die tolle Bewertung.Hierüber freuen wir uns sehr und sagen bis hoffentlich bald einmal wieder in Bonn und am Rhein!

8/10 – Goed

Jamie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Pick op 18 mrt 2024
Lieber Gast,vielen Dank für die schöne Bewertung! Wir freuen uns sehr darüber und hoffen, dass Sie bald wieder unser Gast sein können!Herzliche Grüße,Florian PickHoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Matthew, Colchester

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location - close to the centre and on the bank of the Rhine. Room, breakfast and staff all fine. Lovely view from my room. Thanks!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Florian Pick op 11 mrt 2024
Dear guest,thank you so much for your wonderful review and your kind words.We sincerely hope that you will our guest very soon again!Best regards,Florian PickGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Thorsten

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Carlo

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Hernando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome !,
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Florian Pick op 10 feb 2024
Dear guest,thank you for your wonderful review and overall summary of your stay. We sincerely hope for you to be back very soon again!Best regards,Florian PickGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Neil

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Volker, Wiesbaden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOP-Lage zur Silvesternacht mit supertollem Blick auf die Feuerwerke am Rhein.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sandra Simon Stellv. Hoteldirektorin op 4 jan 2024
Lieber Volker,vielen Dank für die tolle Bewertung.Wir freuen uns, dass Sie zusammen mit uns einen schönen Jahreswechsel erlebt haben.Einen guten Start in das neue Jahr!

2/10 – Ontzettend slecht

miki

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

KOJI

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carsten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Florian Pick op 13 dec 2023
Lieber Gast,vielen Dank für diese TOP Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber und noch mehr wenn Sie uns bald wieder besuchen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute!Herzliche Grüße,Florian PickHoteldirektor

6/10 – Redelijk

Dorothee

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Carl-Heinz

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Veronica

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

ANASTASIOS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Althought a relatively old hotel it was clean, well maintained and cared for.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Florian Pick op 30 okt 2023
Dear guest,thank you very much for your review and your nice words! We sincerely hope for you to visit us soon again! Best regards,Florian PickGeneral Manager

8/10 – Goed

Edemar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice view of the river, near to the center. The acoustic of the room is not that good. Amenities could be better for the price level.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sandra Simon Assistant General Manager op 17 okt 2023
Dear Edemar, thank you for your review and for taking the time writing down your experience! We are delighted to hear that you appreciated the location of our hotel, with its proximity to the town center and the scenic river view. It would be a pleasure to welcoming you back soon again! Best regards,

4/10 – Matig

Russell

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Very poor customer service
Not very helpful. Arrived lunchtime on a Monday. Rooms not ready so left luggage behind reception but still checked in. Not informed about hotel facilities or food. When arrived later and asked for a table in restaurant, was told it was full. Didn't offer any alternative and was told they had 129 rooms to fulfill. Went to bar in restaurant at 8.30pm and saw a few empty tables!. At 9.00pm asked for food at bar only to be told they had finished serving and kitchen was closed. Was informed at reception, room service was until 9.30pm but told this had finished too. Eventually managed to get a salad after 30 mins. Took 15 mins to be served with a drink and only when I asked. Very poor unhelpful customer service and will not be staying here again.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Florian Pick General Manager op 17 okt 2023
Dear Russell, thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your input as it helps us continuously improve our services and facilities. We are sorry to hear about the issues you encountered with the restaurant service and apologize for this. Our goal is to offer a seamless experience for our guests. We will investigate these matters to ensure they are addressed promptly. Your comments will be shared with the team to make necessary improvements. Once again, we appreciate your candid feedback and nevertheless hope that you consider staying with us again in the future. Best regards, Florian Pick General Manager

10/10 – Uitstekend

Timo

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Florian Pick op 30 okt 2023
Lieber Gast,tolle Bewertung! DANKE!Herzliche Grüße,Florian PickHoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Gretchen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely people, quiet, convenient.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sandra Simon Assistant General Manager op 25 sep 2023
Dear Gretchen, thank you so much for this wonderful review! We are delighted to see that you had a nice stay in Bonn. We sincerely hope to welcoming you back to the AMERON Hotel Koenigshof soon again! Best regards, Sandra Simon Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Laura, Long Beach

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You can see he Rhine from the room window
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Florian Pick op 13 sep 2023
Dear guest,thank you for your review and we sincerely hope you enjoyed your stay.Best regards,Florian PickGeneral Manager