Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel de Stoppelberg





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden, terras, uitzicht op tuin laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden, terras, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Lcd-televisie
4 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Satellietzenders
Een bureau
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
16 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Satellietzenders
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, terras laden

Comfort Twin kamer, terras
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
4 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, bad laden

Comfort Twin kamer, bad
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
6 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Stoppelbergweg 41, Beekbergen, 7361 TE
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.85 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15–15 voor volwassenen en EUR 15–15 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Stoppelberg
Stoppelberg Beekbergen
Stoppelberg Hotel
Stoppelberg Hotel Beekbergen
Hotel Stoppelberg Beekbergen
Hotel Stoppelberg
Hotel de Stoppelberg Hotel
Hotel de Stoppelberg Beekbergen
Hotel de Stoppelberg Hotel Beekbergen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel de Stoppelberg
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Susanna
Zakenreiziger
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Susanna
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
C
14 sep 2023
C
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Margreet
31 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Margreet
10/10 – Uitstekend
Remco
Reisde met partner
17 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Remco
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Nicolaas
Reisde met partner
17 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolaas
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
R.P
6 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
erg aardig familiehotel.Netjes.prima ontbijt.
R.P
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
eddy
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
eddy
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Janine, Amsterdam
20 nov 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Janine
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Mia
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Gezellig hotel
Mia
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Bob
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie uitvalsbasis voor de Hoge Veluwe eo
Bob
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 okt 2018
Positief: Netheid
Eenvoudige maar schone kamer.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Eva
10 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader in een prachtige omgeving !
Eva
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Annie, nijmegen
3 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in de bossen.
Annie
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Tiny, Spijkenisse
17 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Tiny
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
JACK
18 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed heerlijk ontbijt
JACK
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rust in de bossen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Arnoud, Nootdorp
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemoedelijk hotel.
Arnoud
2 nachten verbleven in september 2017