Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor SILQ Hotel And Residence





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier studio laden

Premier studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Exclusieve studio laden

Exclusieve studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Smart-tv
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

W Bangkok
Stadscentrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 181
inclusief belastingen en toeslagen
5 aug - 6 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41 Sukhumvit 24 Soi Kasem Sukhumvit Road, Khlong Tan, Klong Toei, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Carlton Hotel Bangkok Sukhumvit
Carlton Hotel Bangkok Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.343 beoordelingen
De prijs is € 131
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 942 voor volwassenen en THB 471 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: THB 3000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Ascott Cares (Ascott Limited) hanteert.
Registratienummer van de accommodatie 0105526024376
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 20.00 uur
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 09.00 uur tot 22.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 8.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
SILQ Hotel And Residence Hotel
SILQ Hotel And Residence Bangkok
SILQ Hotel And Residence Hotel Bangkok
SilQ Hotel Residence Managed By Ascott Limited
SILQ Hotel Residence managed by The Ascott Limited
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SILQ Hotel And Residence
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MIN AH
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

MIN AH
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vikas
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vikas
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna, Park Ridge
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Joanna
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Charles c
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles c
10 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
RUI
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elhadj
29 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elhadj
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chua Wen
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chua Wen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
15 apr 2025
Michelle
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
William
6 apr 2025
Positief: Personeel en service
William
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Carmen
Reisde met partner
4 apr 2025
Carmen
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
chiew fong
Reisde met een groep
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful holiday stay in Silq
chiew fong
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory, Calgary
28 mrt 2025
Positief: Netheid
Gregory
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tomide
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomide
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wale
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wale
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mackenzy Rose
Reisde met partner
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mackenzy Rose
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
15 feb 2025
Michael
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SHINICHI
12 feb 2025
SHINICHI
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YU PING
Reisde met een groep
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU PING
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jahan
Zakenreiziger
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jahan
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lynne
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynne
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Clara Kai Lai
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clara Kai Lai
21 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Clare
Reisde met partner
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clare
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jing Jia
15 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jing Jia
4 nachten verbleven in januari 2025