Zitruimte lobby

Beoordelingen van The College Hotel Amsterdam, Autograph Collection

4 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 253 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 552 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bernardine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stijlvol hotel in een prachtig historisch pand. Door centrale ligging kan je vanuit hotel veel lopend bereiken en anders is het handig dat de tramhalte voor de deur is. Heerlijk uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jana Reixach op 31 jan 2024
Dear Mrs. Bernardine, Thank you for staying with us and for taking the time to leave a review.We are more than happy to know that you enjoyed our property and looking forward to welcoming you back once we reopen after our renovation in March.Sincerely, Jana ReixachAssistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Robert jan

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Arnold K. op 16 sep 2023
Dear Mr. RobertThank you for your perfect score. We really appreciate it. We would love to welcome you back to our beautiful hotel.

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Arnold K. op 9 apr 2023
Dear Guy,Thank your for your perfect score. We hope to see you again in the future. Best regards,Arnold K.

8/10 – Goed

Gretha

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mateo op 21 nov 2022
Dear Gretha,Thank you for choosing The College Hotel Amsterdam for your stay with us and leaving this review.It was a pleasure to have you as a guest and we are looking forward to welcome you the next time that you are in AmsterdamWarm regards,Team The College Hotel

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit hotel was vroeger mijn HBS daarom nu overnachting geboekt icm valentijndag Was heel goed verzorgd en finer met live muziek ,lekker en gezellig. Ook ontbijt prima. Allleen als je met de auto komt betaal je 50 euro parkeergeld voor een nacht andets bij betalen 7.50 p u .Vind ik een slechte service.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van The College Hotel Amsterdam op 8 mrt 2022
Geachte Harry, Dank voor de prachtige beoordeling over uw verblijf bij The College Hotel Amsterdam. Ontzettend leuk om te lezen dat u heeft genoten van het diner met de live muziek/entertainment. Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij The College Hotel Amsterdam. Met gastvrije groet, Namens The College Hotel Amsterdam en Restaurant Mondi, Joy Ruijmgaart Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weekend trip Amsterdam
Uitstekend en origineel boetiek hotel in hartje Amsterdam
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer gastvrije receptie, vriendelijke bediening en heerlijke kamer
8 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Elisah, Front Office Manager op 5 sep 2020
Beste Anonymous, Bedankt voor uw review, wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Christine, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb zo genoten van mijn tijd hier! Elke keer ik weer in Amsterdam ben, zal ik hier verblijven.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van mateo op 21 nov 2022
Beste Christine,Bedankt voor het kiezen van The College Hotel Amsterdam voor uw verblijf bij ons en het achterlaten van deze beoordeling.Het was een genoegen om u als gast te hebben en we kijken ernaar uit om u de volgende keer dat u in Amsterdam bent te verwelkomenWarme groeten,Team The College Hotel

8/10 – Goed

Theodora

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, maar wel wat donker
Het ziet er prachtig uit. Toch had ik wel wat moeite met ontdekken hoe alles werkt en met het gedempte licht.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Elisah, Front Office Manager op 5 sep 2020
Beste Theodora, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf. Mocht u nogmaals bij ons verblijven, kunt u altijd hulp vragen bij de receptie. Wij hadden u graag geholpen en uitleg gegeven met betrekking tot de verlichting. Vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Elisah, Front Office Manager op 5 sep 2020
Dear Mark, Thank you for sharing your experience with us. We are happy to see you have enjoyed your stay with us. Hopefully we may welcome youback in the future!f Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging, mooie gebouw. Erg goed onderhouden en leuke stijl inrichting. Het bed was heerlijk, erg goed geslapen.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Elisah, Rooms Division Supervisor op 12 mrt 2020
Beste Anonymous, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten tijdens uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

faustina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel leuk
top
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Elisah, Rooms Division Supervisor op 16 feb 2020
Beste Mevrouw Faustina, Bedankt voor uw positieve bericht! Wat fijn dat u zo heeft genoten in ons hotel. En leuk te zien dat u weer bij ons verblijft!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer prettig/ aangenaam hotel met fijne kamers. Enig nadeel is het licht in de badkamer - dit is niet voldoende. Maakt het sfeervol maar niet praktisch.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Romy Front office op 7 feb 2020
Beste Meneer/Mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Uw bericht over de lampen hebben wij genoteerd en gaan wij zeker wat mee doen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Elisah, Rooms Division Supervisor op 22 dec 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. It was a pleasure having you, and we hope to welcome you back in the future!

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The College Hotel
Sfeervol hotel, zeer zeker geen 13 in een dozijn. Toplocatie. Bedden voor ons iets te zacht, maar dat is heel persoonlijk. Wijnbar gezellig maar helaas al om 23.00 gesloten, op zaterdag.Terras zag er goed uit, maar nu te koud.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Elisah, Rooms Division Supervisor op 24 dec 2019
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons unieke hotel, en met name de locatie! Wat vervelend dat u niet van ons prachtige terras heeft kunnen genieten door het winterse weer! Hopelijk kunnen wij u nogmaals verwelkomen als het weer wat beter is! Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay in Amsterdam
Lovely hotel, great location (nice and quiet yet within 15 mins by tram to central areas). Nice rooms and good breakfast. The only thing I have to say, as much I like soft lightening, the rooms are too dark, a few extra light spots to put on as optional would be great. However this is just a minor point, service, quality and price were all great!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Elisah, Front Office op 24 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience with us. It is great to hear you have enjoyed your stay, the breakfast and our central location. We hope you have discovered all that Amsterdam has to offer. Regarding the lightning in the room, I am happy to let you know that we are working on this as indeed for some guest it is comfortable to have a little more lightning in the room. Because of the feedback we receive from our guest, we are able to improve our guest experience! However, I hope you had a nice and cozy feeling when staying with us in our historical building. Hopefully we are welcoming you back in the future! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uniek hotel, grote kamers, fijn personeel en een perfecte locatie!
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Uitstekekend gelegen, zeer dicht bij het openbaar vervoer, buitengemeen goede service , prijzen van het eten en drinken zeerkeurig geprijsd
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Service Center Agent op 11 aug 2019
Beste Gast, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Amsterdam. Met vriendelijke groet, The College Hotel Service Center.

8/10 – Goed

Henri

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het gebouw met zijn bakstenen muren is erg stijlvo
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Service Center Agent op 9 aug 2019
Beste Henri, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Amsterdam. Met vriendelijke groet, The College Hotel Service Center.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amsterdam
Het hotel is zeer centraal gelegen. In de buurt v Pc hoofdstr en musea. Helaas waren de bedden v zeer slechte kwaliteit(doorlegen). De kamer had ook maar 1 dakraam zodat het wel wat claustrofobisch aandeed. Het ontbijt prijs kwaliteit was correct. Mini buffet. Garage kost 50€ per 24 uur.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Service Center Agent op 11 aug 2019
Beste Martine, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en verbetering. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Amsterdam. Met vriendelijke groet, The College Hotel Service Center.

2/10 – Ontzettend slecht

Henk, Hengelo

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Bij aankomst waren we al zonder overleg overgeboekt naar een Corendon hotel in Amsterdam met als reden een systeemfout. We hadden juist dit hotel geboekt vanwege het mooie karakter van het gebouw en de ligging. Ons hele weekend werd hierdoor grondig verpest. We kwamen in een karakterloos massa hotel terecht met overigens bijzonder vriendelijk personeel. Ook hier kostte het bij aankomst de nodige incheckproblemen omdat de receptie niet goed op de hoogte was van de overboeking. Wat ons ook enorm heeft gestoken was de opmerking van de manager bij het College Hotel dat men ruim 3x zoveel kosten had moeten maken om ons bij Corendon onder te brengen dan dat wij voor de boeking betaald hadden! onzin van de bovenste plank. Er is geen enkele hotelkamer in het Corendonhotel dat 3 x zo veel kost als de door ons geboekte kamer, waarschijnlijk zijn deze kamers zelfs veel goedkoper. Al met al een dikke 0 voor College Hotel.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Service Center op 8 mei 2019
Beste Henk, Excuses voor het late antwoord. Onze excuses voor alle ongemakken die u heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons, en wij hopen dat u ons nog een kans zal geven om het goed te maken voor uw recente ervaringen. Met vriendelijke groet, The College Hotel Service Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontvangst was geweldig, met drankje en heel vriendelijk baliepersoneel
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Peter, Anvers

Negatief: Netheid
Run down
Prachtig gebouwd maar spijtig genoeg is het hotel sterk achteruit gegaan de laatste jaren. Kamers dienen upgrade te bekomen. Douchegordijn gedeeltelijk weg, douchekraan half stuk, overal stof op de meubels..; te weinig licht in de kamer en badkamer. Ik vind het zo spijtig dat dit hotel niet beter uitgebaat wordt. Wel goed ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed en kwalitatief hotel - kamers aan voorzijde zijn luidruchtig
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend!
Uitstekend verblijf op toplocatie. Mooi interieur. Verbeterpunt: raam kan niet volledig open (enkel aan bovenkant) en wat meer lichtmogelijkheden in de kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was top, zeer mooie kamers. Wij komen graag terug
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Marius, Mougins

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bassin in badkamer liep niet door. Op vrijdag en zaterdag verzocht er naar te kijken. Niets gebeurd. Ook geen dop op afvoer. Water overlast, geen nieuwe handdoeken ontvangen. Zomdagbopnieuw verzocht met schaving kit. Na 30 min eindelijk. Ontbijt belabberd. Ingedroogde roerei, vleeswaren van slechte kwaliteit en presentatie beneden alle niveau. Personeel verstaat hun vak niet op alle afdelingen!!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer was veel te warm en minst fijne kaner die ik tot nu toe heb gekregen
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf met vriendelijk hotelstaff
Voor een zakelijke afspraak verbleven in dit mooi hotel met vriendelijk hotel staff. Goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

George, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie , alles op loopafstand
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Groezelig hotel
Ligging hotel bij musea en concertgebouw. In zuid op centraal gelegen plein. Openbaar vervoer op loopsfstand
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Sjef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Much larger room than you'd get in the center of town. Great location in Zuid, close to Museum and Leidseplein area. Great bars and restaurants around.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Marc

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The breakfast needs more attention, specially from the staff.

10/10 – Uitstekend

Ad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel erg fijn uitrust hotel
Heel hartelijk dank voor al jullie goede zorgen , het was bijzonder goed , nog wel een vraagje over mijn verloren lenden kussentje , hebben jullie dat al terug gevonden ???
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, prima locatie
Zeer sfeervol hotel en vriendelijk personeel. Ontbijt is prima
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf in de buurt van musea
Prachtig sfeervol pand met luxe kamers. De ligging is dichtbij musea en 'De Pijp' met veel leuke restaurantjes. Fietsen gehuurd bij het hotel en o.a. de lichttour gefietst. Het ontbijt sluit exact om 10.00 uur en dan wordt alles weggehaald. Zorg dus dat je op tijd bent.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

J.I., Elburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel
Helemaal met de kerstdagen een geweldig karakteristiek hotel met sfeer, vriendelijke bediening en een prima ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Frans, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Dichtbij tram
‘s Morgens geen warm water in hotelkamer(!) Een ieder heeft zijn eigen slaapbehoefte, maar voor ons zijn de matrassen te zacht. Wel mooie ambiance qua inrichting, chique. Verblijf geboekt tegelijk met diner in restaurant Ferilli. Als groep van 5 in Ferilli in achteraf hoek ‘weggezet’ waardoor er weinig tot niets is meegekregen van live muziek wat tijdens kerst aanwezig was, dan alleen dat er schijnbaar iemand aan het zingen was. Kortweg: Teleurstellend. Voor de rest was het prima. Het eten was ok, maar niet bijzonder. Wel goede bediening. Maar door de aangewezen tafel in een onpraktische inrichting/accomodatie vh restaurant, waardoor de beloofde gezellige kerstambiance niets is meegekregen door ons, blijft bij 1 keer en nooit weer.
1 nacht verbleven in december 2017