Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel





Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel bevindt zich dicht bij Amsterdamse Bos en biedt een shuttleservice van/naar de luchthaven, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen) is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een 24-uurs fitnesscentrum en een businesscentrum.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
6 sep - 7 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer, niet-roken, hoek laden

Suite, 1 slaapkamer, niet-roken, hoek
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Leonardo Hotel Amsterdam Leidse Square
Museumkwartier
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.8 van 10, Uitstekend, 740 beoordelingen
De prijs is € 163
inclusief belastingen en toeslagen
8 sep - 9 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel ligt in een landelijke omgeving en vlak bij de luchthaven in Aalsmeer. Bewonder de natuur bij Amsterdamse Bos en Artis, terwijl Van Gogh Museum en Rijksmuseum culturele hoogtepunten zijn. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Johan Cruijff ArenA. Beleef een natuuravontuur zoals paardrijden of het afleggen van wandel- en fietsroutes.

Meester Jacob Takkade 35, Aalsmeer, 1432CB
In de buurt
- Amsterdamse Bos - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Van Gogh Museum - 13 min. rijden - 12.2 km
- Rijksmuseum - 13 min. rijden - 12.3 km
- Heineken Experience - 13 min. rijden - 12.9 km
- Anne Frank Huis - 16 min. rijden - 13.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Café Flor
- Starbucks
- Sushi Time
- Geitenboerderij Ridammerhoeve - 2 min. rijden
- Boerderij Meerzicht - 4 min. rijden
Over deze accommodatie
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: EUR 50 per accommodatie per nacht
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.75 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 26.00 voor volwassenen en EUR 13.00 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 17.50 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per accommodatie, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 60 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Registratienummer van de accommodatie 66723272
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel Aalsmeer
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Aalsmeer
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport
Renaissance Amsterdam Schipho
Renaissance Amsterdam Schiphol
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel Hotel
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel Aalsmeer
Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel Hotel Aalsmeer
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
peter
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel.
peter
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Dries
Zakenreiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dries
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Arnd
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Invalide kamer
Arnd
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
M.
17 aug 2024
M.
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Karin
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
R.R
Zakenreiziger
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf en goede service
R.R
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
maxine
Reisde met familie en kleine kinderen
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
maxine
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Dianne
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dianne
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ahmed, The Hague
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Rowie
9 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Rowie
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jan, Dracten
23 apr 2023
Jan
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Michel
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Martyn
5 jun 2022
Martyn
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
SUSANA
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUSANA
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
HHH
Zakenreiziger
5 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima met een aandachtspunt
HHH
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Manuela
15 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manuela
1 nacht verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Marie
Zakenreiziger
13 aug 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen
Marie
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Charly
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne kamers en heerlijke douch
Charly
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Eric
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in februari 2020