'Service, Personal, Sauberkeit, Behandlung und Therapeutische Betreuung, alles einfach Perfekt! Und das Essen: wenn einem Buffetrestaurant Michelin Sterne zu geben möglich wäre, dieser Chef müsste es bekommen! Einfach Sterneküche und Bedienung ! Nächstes Jahr kommen wir wieder!'
'De wasserijservice is van mindere kwaliteit omdat circa 10 poloshirts en broeken waren gekrompen. 1 kleding stuk had bleekvlekken.
Hotel zelf is prima.'
'Grote kamer en badkamer. Goede airco. Ontbijt was prima, ruime keuze. Voldoende bedjes bij het zwembad. Twee minpunten: wifi op de 5e verdieping erg onstabiel, als het al werkte. Daarnaast zit de douchekop op een hele onlogische (veel te lage) hoogte gemonteerd. Je moet de douchekop van de houder af halen om je hoofd er onder te kunnen doen of je haren te wassen. Heel raar en onhandig.'
'Heel mooi gerenoveerd hotel resort! Super gelegen aan het Balaton meer. Er is genoeg ruimte om lekker te relaxen aan het meer, en het dorpje met winkels en restaurants is slechts een paar minuten rijden.
Aanrader! Enige wat goed is om te weten is dat kamers geen airco hebben. '
Laagste prijs per nacht gevonden in de afgelopen 24 uur op basis van een verblijf van 1 nacht voor 2 volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.
Laagste prijs per nacht gevonden in de afgelopen 24 uur op basis van een verblijf van 1 nacht voor 2 volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.
Ontdek historische gebouwen, zeil op het helderblauwe water en ga uit je dak op het strand aan het Balatonmeer, een van Hongarije's grootste toeristische trekpleisters.
Je kunt meer te weten komen over de geschiedenis van Veszprem met een uitstapje naar Kasteel van Veszprém. Ontdek de musea en de kathedraal in de omgeving.
"I asked them to change my booking with one day (litteraly postponing it for one day: arrival one day later, departure one day later). They said hotels.com should "allow them" to do so, when calling hotels.com, they said they could not reach the hotel and that the hotel had 72 hours to react, which was too late... Anyway the hotel was not willing to do anything and prefers to keep the money of one night instead of providing a small service to its customers. Terrible short-sighted attitude. If you go, make sure you do not have to ask them anything, because the do not know the word "customer service"."