Particuliere eigenaar
KamakuraRakuan Hanare
Pension met een koffiebar/café en een bar/lounge in Kamakura
Fotogalerie voor KamakuraRakuan Hanare





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sakanoshita 16-9, Kamakura, Kanagawa, 248-0021
Over deze accommodatie
KamakuraRakuan Hanare
Gelijkaardige accommodaties

Tosei Hotel Cocone Kamakura
Tosei Hotel Cocone Kamakura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 578 beoordelingen
De prijs is € 76
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KamakuraRakuan Hanare Kamakura
KamakuraRakuan Hanare Guesthouse
KamakuraRakuan Hanare Guesthouse Kamakura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KamakuraRakuan Hanare
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 sep 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adeline
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adeline
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kelly
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eva-Lotta
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eva-Lotta
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Meritxell
2 jun 2025
Meritxell
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Jose Adan Hernandez
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carece de limpieza y mantenimiento
Jose Adan Hernandez
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuya
7 mei 2025
Yuya
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Noah
Reisde met een groep
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noah
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
David
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2024








