Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Aan het strand gelegen pension met gratis ontbijt in Kamakura
Fotogalerie voor Samurai Guesthouse irodori Kamakura





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
26 dec - 27 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (1F Japanese Traditional room WA Max 4) laden

Kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (1F Japanese Traditional room WA Max 4)
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4) laden

Kamer, niet-roken (2F JapaneseTraditionalRoom FUMI Max 4)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (2F Japanese Western room YU Max 2) laden

Kamer, niet-roken (2F Japanese Western room YU Max 2)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Citadines Harbour Front Yokohama
Stadscentrum van Yokohama
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Sportschool
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 864 beoordelingen
De prijs is € 68
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-23 Yuigahama, Kamakura, Kanagawa, 248-0014
Over deze accommodatie
Samurai Guesthouse irodori Kamakura
Gelijkaardige accommodaties

Villa Sacra
Villa Sacra
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- 24/7 receptie
8.6 van 10, Uitstekend, 28 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: JPY 3000 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guesthouse irodori
irodori Kamakura
Irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Kamakura
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse
Guesthouse irodori Kamakura Guesthouse Kamakura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Samurai Guesthouse irodori Kamakura
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
9,2
Locatie
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
ようこ
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ようこ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
あゆみ
14 nov 2025
あゆみ
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
David W
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David W
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
21 okt 2025
Tony
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshie
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshie
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuto
26 aug 2025
Yuto
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最低のランク。不潔な感じで一泊一万はない。この宿のせいで鎌倉が嫌いになりました。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kerry
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerry
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jaewon
Reisde met een groep
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaewon
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MAUNAY
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAUNAY
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellente adresse !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marian O'Neill
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marian O'Neill
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
LuLu
1 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LuLu
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met familie
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
カズミ
27 jul 2025
カズミ
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hana
24 jul 2025
Hana
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Naruaki
Reisde met familie
21 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naruaki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Johan Olav
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan Olav
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Max
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Max
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
CHU
21 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHU
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
John
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
John
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
1 nacht verbleven in mei 2025











