Hotel Du Pont
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Hotel Du Pont





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 341
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een zetelbed
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton Inn & Suites Wilmington Christiana
Newark
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 1.021 beoordelingen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

42 West 11th Street, Wilmington, DE, 19801
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Quoin Hotel
The Quoin Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 117 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer USD 6–175 per persoon
- Valetparkeerkosten: USD 45 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: USD 100 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
du Pont Wilmington
Hotel du Pont
Hotel du Pont Wilmington
Hotel Pont Wilmington
Hotel Pont
Pont Wilmington
Du Pont Hotel
HOTEL DU PONT Hotel
HOTEL DU PONT Wilmington
HOTEL DU PONT Hotel Wilmington
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Du Pont
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
8,4
Locatie
8,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Peter J
12 okt 2025
Peter J
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ashutosh
14 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Ashutosh
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Martin, Chestnut Hill
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Martin
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is not a 5-star hotel!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sid
10 jul 2025
Sid
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
7 jun 2025
Linda
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kerry
6 jun 2025
Kerry
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jaime Anne
6 jun 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Jaime Anne
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christine
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Michelle
2 jun 2025
Michelle
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Barry
2 jun 2025
Barry
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
DARIO ANTONIO
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DARIO ANTONIO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
matthew
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matthew
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Lydia
25 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lydia
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
phil
24 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
phil
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
matthew
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matthew
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
4 mei 2025
John
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Richard
Reisde met familie
1 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dejan, Reston
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
EDWARD
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
EDWARD
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brandi
Zakenreiziger
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brandi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kenneth
30 mrt 2025
Kenneth
3 nachten verbleven in maart 2025

















