Appartement (Mária Terézia) | Uitzicht op de bergen

Beoordelingen van Hotel Lomnica

4.5 out of 5
Hotel Lomnica
Tatranska Lomnica 92, Tatranska Lomnica, Vysoké Tatry

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 88 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional
Hotel Lomnica is the absolutely top choice in High Tatras. Every single team member we met was, without fault, friendly, courteous, and customer-oriented. The state of the property is impeccable, and the whole hotel is spotlessly clean. Both cafe and restaurant offer exquisite fare (the price point is a bit higher but most definitely worth it). The room looked at the mountains, was spacious, and even featured a bath. Will most definitely come back!
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Denisa, Guest Relations op 29 mrt 2022
Dear Michal, thank you so much for your kind words. We are extremely pleased and are looking forward to see you again soon in Hotel Lomnica.

10/10 – Uitstekend

Jana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jeneby

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Norbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the history of the hotel and transformation to the very high end hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome
The hotel is amazing. Great team, great service, great facilities, great experience. It’s a benchmark and has everything you can expect from a 5* hotel. The team goes the extra distance for making your stay truly memorable.
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Leonard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First class !
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grandios! Einen Besuch wert!!!
Ein tolles Hotel mit Geschichte und Charme! Es war uns eine grosse Freude in diesem wunderschönen und traditionellen Gasthaus/Hotel logieren zu dürfen. Wir werden wieder kommen...irgendwann. Danke Hotel Lomnica!
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van DM op 18 apr 2023
Dear Mrs. Barbara, thank you for sharing your positive impression of our hotel located in the heart of High Tatras.We are delighted to hear that you were pleased with our services. We are looking forward to welcoming you back in beautiful Hotel Lomnica.With my best personal regards,Denisa MihálikováGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Matus

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van DM op 26 dec 2022
Dobrý deň prajem pán Matúš,ďakujeme pekne za Váš čas a zdieľanie pozitívnej spätnej väzby. Veľmi si to ceníme a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu Hotela Lomnica.Posielam zimný pozdrav od Prvej Dámy Tatier.Denisa Miháliková Guest relations manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great restaurant, wellness and hotel.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van DM op 26 dec 2022
Dear guest,Thank you for expressing that your stay with us was a beautiful experience. We are looking forward to welcome you back soon in beautiful Hotel Lomnica, located in the heart of Hight Tatras.Best regards,Denisa MihálikováGuest relations manager

10/10 – Uitstekend

Milos

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Benyamin, Givatayim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and central location visiting the high tetras
5 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Slavomir

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Tibor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Klára

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Výborný hotel
Boli sme spokojní so službami, s prístupom personálu a s atmosférou hotela.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Milan, Coralville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
An absolute jewel!
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Matt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very impressed
Very impressed, will be visiting again!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Denisa, Guest Relations op 6 mei 2022
Dear Matt, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Goed

petet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mala izba, nízky strop pod oknom.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Denisa, Guest Relations op 29 mrt 2022
Milý Peter, ďakujeme Vám za spätnú väzbu a čas, ktorý ste jej venovali. Pri ďalšej rezervácii neváhajte kontaktovať naše rezervačné oddelenie, kolegyne Vám rady poradia s výberom priestrannejšej izby.

10/10 – Uitstekend

Lubo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Dusan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel je na slovenske pomery nadstandardny, boli sme tam po troch rokoch druhykrat, radi sa vratime
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van HL op 2 dec 2021
Milý Dušan, ďakujeme krásne za peknú recenziu. Pevne verím, že Vás uvítame v Hoteli Lomnica už čoskoro. S úctou, Hiro M Jason Richter Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Erik

3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Anna, Schlieren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwei Wochen haben wir im Hotel logiert. Der erste Eindruck bei unserer Ankunft am Checking war gemischt. Die Rezeption für so ein nobles Hotel ist eher kühl und klein. Sehr überrascht – und enttäuscht – waren wir, dass uns niemand auf Deutsch begrüssen konnte. Ohne Englisch ist man hier – wie auch im Gebiet der Hohen Tetra - ein wenig verloren. Dabei haben wir manche deutschsprechende Touristen getroffen. Das Zimmer war gut ausgestattet, sauber, leider etwas zu klein für einen längeren Aufenthalt – fast keine Gepäckablage. Dafür das Badezimmer war schön, gross, sauber und ausgestattet mit den nötigen Pflegemitteln usw. Ein Dankeschön gehört dem Küchenpersonal und der Bedienung. Alle waren nett, aufmerksam und hilfsbereit. Leider haben wir im Restaurant Sissi nur zweimal gegessen. Das Essen war gut zubereitet aber wir haben Angebote der regionalen Gerichten (Haluschki, Knödel...) vermisst. Dafür haben wir die guten slowakischen Weine in der Lounge genossen. Am Abendessen wäre es doch schön wenn man den Tisch in Restaurant ein wenig festlicher machen würde z. B. mit einem Tischtuch oder Stoffserviette. Nicht empfehlen würde ich das Taxi Angebot des Hotels, ist viel teurer als die öffentlichen Taxis. Wir wünschen dem ganzen Personal eine erfolgreiche Herbstsaison. Anna und Peter
14 nachten verbleven in september 2021
Reactie van HL op 2 dec 2021
Dear Valued Guest We thank you for taking the time writing this review. I am very pleased to hear, you found our room to have sufficient amenities and also the fact you liked our bathroom and its amenities which are of high quality indeed, however when it comes to your room, it is such unfortunate you have not enjoyed its size, which I am really sorry to hear. This is due to the building being historic and listed, therefore we are not able to influence the size of rooms in the listed part in any way also, I understand you have booked a historic attic room, which is smaller than standard historic, modern or our suites. I also would like to apologise that you have felt lost due to the language barrier. It is true, most of our highly trained and dedicated staff speaks English as English is an international language and the most spoken language in the world, having said that we also have some members of staff, which are able to speak German. Our team is very delighted, you and your partner enjoyed food at our Restaurant Sissi, our food is always made from fresh ingredients and also, I am pleased to hear you liked the service you and your partner have received, finally I would like to inform you, that we do have porter service available at the hotel, daily from between 8am up to 8 pm, should any guest want porter service outside of these hours our dedicated members of reception team will be more than happy to assist. We very much appreciate your constructive feedback and our team is hopeful to welcome you back again soon. Kind Regards Hiro M Jason Richter Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Juraj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raňajky na úrovni, kuchár veľmi priateľský a zároveň profesionál. Počas raňajok sa nás 6 x spýtal rôzny personál či si dáme kávu alebo čaj, čo pôsobilo dosť rušivo. Wellness sa nám páčil, sauna a ochladzovací bazén s bazénom a vírívkou príjemne zregeneruje po náročnej túre. Apartmán Rudolf priestorovo veľmi malý na poschodí, povedal by som že až nevhodne malý na pohyb. Izba na prízemí ináč čistá a príjemná. 4 vankúše je síce luxus a prepych, ale vzhľadom k tomu že by sme mali byť všetci aspoň trošku "Green" tak dva vankúše na 1 posteli by bohate stačili. Parkovali sme vonku pri hoteli, indoor parkovisko sme nevyužili, ale bolo to dostatočné. Obyčajná káva Nescafe v prášku ako ponuka v izbe ma trochu prekvapila vzhľadom k tomu že hotel propaguje vlastnú kávu. Rovnako platená fľaška s vodou na izbe je dnes už dávno prežitok a poskytuje sa zdarma. Pri cene izby za viac ako Eur 400 mi príde complimentary keksík na izbe ako slabá náplasť a reklama s ohľadom na hore uvedené. Každopádne zaujímavá skúsenosť.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Lomnica op 7 aug 2021
Milý p. Juraj, ďakujeme za Vašu návštevu v našom Hoteli. Zároveň sme radi, že ste venovali čas zdieľaniu Vašich dojmov z pobytu u nás. Gastronómia je našou doménou a raňajky sú možnosťou, ktoré využije u nás každý hosť. Práve z toho dôvodu je súčasťou našej kuchyne aj domáca pekáreň a cukráreň, ktorá pripravuje čerstvé variácie pečiva a domácich raňajkových koláčov. Všetky zákusky, cukrovinky, ako cookies alebo pralinky sú výsledkom čerstvosti a denno-dennej práce našej cukrárne, je nám preto ľúto, že sme Vás týmto prístupom neuspokojili. Potešilo nás, že oceňujete čistotu nášho hotela, pretože všetkým našim kolegom z oddelenia housekeepingu veľmi záleží na tom, aby hotel bol vždy dobre udržiavaný a pôsobil výborným dojmom. Aktuálne pracujeme na ekologickom programe „Make a green choice“, do ktorého sa aj v prípade starostlivosti o izby budú vedieť zapojiť aj naši hostia. Minerálna voda na izbe je pri príchode súčasťou complimentary servisu a nie je účtovaná do ceny pobytu. Pri kontrole Vášho účtu môžeme potvrdiť, že táto služba Vám nebola účtovaná. Rovnako sme veľmi radi, že ste si oddýchli v našom obnovenom wellness centre Valéria. Verím, že bude príležitosť presvedčiť Vás o opätovnej návšteve nielen v hoteli, ale aj v Kaviarni Mozart. Naši kolegovia Vám pripravia našu kávu Mozart odborným spôsobom, ktorá si vyžaduje profesionálnu prípravu a technológiu, ktorú nevieme zrealizovať na izbách.

10/10 – Uitstekend

Ulrich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Tibor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Topka
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Hotel Lomnica op 18 nov 2020
Thank you very much for the feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Velmi profesionalny personal, kt. sa zaujmal, nenechal na seba cakat. Urcite sa vratime. Vyborne jedlo.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Hotel Lomnica op 12 nov 2020
Ďakujeme za Vaše slová, spokojnosť našich hostí pre nás veľa znamená a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.

10/10 – Uitstekend

Nicole, Wien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr empfehlenswert. Hervorragendes Frühstück, das Personal war sehr freundlich. Wir kommen gerne wieder
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Hotel Lomnica op 12 nov 2020
Vielen Dank für Ihre Worte, die Zufriedenheit unserer Gäste bedeutet uns sehr viel und wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

10/10 – Uitstekend

Jaroslav

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Lucia Malatinová op 12 nov 2020
Ďakujeme za Vaše hodnotenie a veríme, že Vás budeme môcť opäť čoskoro privítať v Hoteli Lomnica. s úctou

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovingly restored hotel. Gracious who spoke perfect English (our Slovakian is rather rudimentary!) Lovely wellness area.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Netheid
Too expensive for the level of service
Hotel is nicely renovated, located in the heart of High Tatras. They have free parking close to the hotel but space is very limited. Staff is polite and helpful. They accept dogs but they do not say that dog is acceptable only in some rooms. They are charging incredible fee for dog - 50EUR per night. Do not expect basic services for dogs like bowl of water. They have 2 restaurants but menu is the same. We spend 3 days there and surprisingly daily special was the same during whole stay.
3 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Kamil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Martina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel with nice rooms and cozy wellness. Amazing breakfast and very friendly receptionists! Prices in restaurants are however way to high!
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Zuzana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nezabudnutelny pobyt
Uzastny hotel s velmi prijemnym personalom. Najlepsie na celom pobyte su ranajky a vecera.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Roman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing location, great hotel facilities, good service and helpful staff. Breakfast is excellent
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Team Lomnica op 2 feb 2020
Dear Roman. Thank you very much for such great reference. We hope to welcome you back very soon. Your Hotel Lomnica Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All is great there. Easily could be 5*! Very clean, staff is great. Restaurants are fantastic.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Lomnica op 31 jan 2020
Good morning. Thank you very much for the great rating from you. We are glad that you are very satisfied with your stay in our hotel. Your´s Hotel Lomnica Team

8/10 – Goed

bohur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa weekend
Lovely hotel same as the pictures, really enjoyed the spa but was mostly full so could not use the loungers as not enough for all quests . Room was clean and new, only thing which I didn’t like was the beds weren’t very comfortable to sleep on and the WiFi in room was weak so couldn’t really use my phone or tablet to watch what I wanted .
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Natalia Pameticka, Guest Relations Manager op 25 jan 2020
Dear bohur , Greetings from Hotel Lomnica! Thank You for showing appreciation of Hotel Lomnica and taking time out to share Your personal experience. All of us are delighted that we could do our best to ensure a comfortable stay during your visit. We are sorry to hear that you did not rest well on our beds. Perhaps you could enjoy our antistress, antialergic pillows for your better comfort, or we could simply have you try another rooms bed. With regards to the wifi signal we will inspect into this issue as we understand that the internet connection is vital not only for leisure and social communication but mostly for business visitors. At time of your stay the hotel was fully occupied which has an immidiate effect on data coverage. We will be extending the bandwith and signal in areas of the hotel where it might be limited by the structure of the hotel. We hope that we will have a chance to welcome You to Hotel Lomnica again on another occasion and please do not hesitate to contact us in advance so we could ensure your bed will be according to your requirements. Thank You once again for your stay and your feedback and we look forward to welcome you back to Hotel Lomnica.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veľmi spokojní
Bol to náš druhý pobyt a vážne to bolo fantastické. Perfektný zohratý tím, kulinárske umenie na najvyššej úrovni, urobia Vám všetko čo Vám vidia na očiach. Ďakujeme.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Lomnica op 31 jan 2020
Dobrý deň prajem. Veľmi pekne ďakujeme za pozitívnu reakciu. Sme veľmi radi, že ste boli u nás spokojný s pobytom. Najlepšie poďakovanie je kladná recenzia priamo do hostí. Váš tím Hotela Lomnica

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Vladimir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vsetko je super, len welness centrum mohlo byt lepsie riesene...
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

stella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cel mai bun
A fost totul perfect.
2 nachten verbleven in oktober 2019