JW Marriott Venice Resort & Spa
Hotel aan het water met 4 restaurants en 3 buitenzwembaden
Fotogalerie voor JW Marriott Venice Resort & Spa





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (Terrace) laden

Junior suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (Terrace)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Terrace) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Terrace)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Alle foto's voor Loft, 1 slaapkamer, terras laden

Loft, 1 slaapkamer, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Loft, 1 slaapkamer, terras laden

Loft, 1 slaapkamer, terras
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed laden

Premium kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Villa, 2 slaapkamers, privézwembad laden

Villa, 2 slaapkamers, privézwembad
Hoogtepunten
Een koer
Een patio
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privézwembad
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Alle foto's voor Presidentiële suite, 1 slaapkamer, terras laden

Presidentiële suite, 1 slaapkamer, terras
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een patio
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privéplonsbad
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privéplonsbad
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

Belstay Venezia Mestre
Marghera
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 325 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Isola delle Rose, Laguna di San Marco, Venice, VE, 30133
Over deze accommodatie
JW Marriott Venice Resort & Spa
Gelijkaardige accommodaties

San Clemente Palace, Venice
San Clemente Palace, Venice
- Zwembad
- Inclusief ontbijt
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 447 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 5.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 2.50 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- Kosten voor de Covid-19-test (antigeen/sneltest): EUR 65 per persoon, per verblijf.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 45.00 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 130 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 130.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1VO5LODYY
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot september
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
JW Marriott Venice Resort
JW Marriott Venice
Jw Marriott Venice & Venice
JW Marriott Venice Resort & Spa Hotel
JW Marriott Venice Resort & Spa Venice
JW Marriott Venice Resort & Spa Hotel Venice
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over JW Marriott Venice Resort & Spa
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Esmeralda
5 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch resort
Esmeralda
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
ph, Waregem
13 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel. Luxurious, peaceful stay.
ph
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel op privé eiland = rust
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Heerlijk hotel. Helaas vonden wij de douche matig.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Shehnaz
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shehnaz
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gino
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gino
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeimer, Boca Raton
8 okt 2025
Jeimer
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hayley
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayley
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
joanna
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
joanna
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Cheryl
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Cheryl
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SALLIE, Hyde Park
16 sep 2025
SALLIE
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SALLIE, Hyde Park
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SALLIE
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elleena
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elleena
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Monika, Hong Kong
Zakenreiziger
2 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Monika
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Patricia
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Patricia
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ANTONIETTA, SAN DIEGO
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANTONIETTA
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melissa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kaushal
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaushal
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tomohiro
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
8 aug 2025
Anthony
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sandra
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Sandra
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
1 nacht verbleven in mei 2025

















