Ca' Doge

Accommodatie in een affittacamere in Venetië, op enkele stappen van Piazzalle Roma

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Junior studio suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Seste. Santa Croce 467/e, Venice, VE, 30135

In de buurt

  • Piazzalle Roma - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Grand Canal - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Haven van Venetië - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Tronchetto (halte waterbus) - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Ca' Rezzonico (museum) - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Venetië Santa Lucia - 7 min. wandelen
  • Station Venezia Tronchetto - 14 min. wandelen
  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪KFC - ‬5 min. wandelen
  • ‪Bar Autorimessa Piazzale Roma - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bar Filovia - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bacareto da Lele - ‬5 min. wandelen
  • ‪Bar Due Ruote - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ca' Doge

Affittacamere vlak bij Piazzalle Roma
Ca' Doge bevindt zich dicht bij Haven van Venetië en Basiliek van Santa Maria Gloriosa dei Frari en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Valetparkeerservice, hulp bij uitstappen/tickets en rookvrije accommodatie
  • Wasservice, bagageopslagruimte en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Ca' Doge bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Valetparkeren ter plaatse (EUR 35 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Hardhouten vloer in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Gebouwd in 1920
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 19.00 uur.
Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5-10 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.ve.it/en/ om de betreffende datums te bekijken en een vrijstelling aan te vragen.
Je kunt inchecken bij de opgegeven alternatieve locatie of inchecken bij de accommodatie als je dit 24 uur van tevoren aanvraagt. Ter plaatse inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid en wordt niet gegarandeerd.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 30.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.50 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Valetparkeerkosten: EUR 35 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 oktober tot 15 april.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ca' Doge
Ca' Doge Condo Venice
Ca' Doge Venice
Doge Ca'
Ca Doge Venice
Ca` Doge Hotel Venice
Ca' Doge Condo
Ca Doge Venice
Ca' Doge Venice
Ca' Doge Affittacamere
Ca' Doge Affittacamere Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ca' Doge?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 35 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Ca' Doge inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Ca' Doge uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Ca' Doge?

Deze accommodatie in een affittacamere ligt in Santa Croce, op 10 minuten wandelen van Piazzalle Roma en Haven van Venetië. Ook Basiliek van Santa Maria Gloriosa dei Frari en Ca' Rezzonico (museum) liggen op 15 minuten wandelen. Station Venezia Tronchetto ligt op 14 minuten wandelen en naar Station Venetië Santa Lucia is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Ca' Doge

8,2

Zeer goed

8,6

Netheid

8,4

Locatie

8,4

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 113 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 246 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

solid accomodation

We will visit again, reception was good, rooms sizeable and close to a car park. Everything is walkable distance so not a problem even though closer to the train station
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ca Doge

hotel ligt vlak bij busstation dus je hoeft niet naar je hotel te zoeken. als je een cruise vanuit Venetie gebbiekt hebt en schip vertrekt vanaf venetie dan is het direct naast treintje ( people mover genaamd) dat je naar de terminal brengt. je loopt zo stad in en zit ook vlak bij watertaxi.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging vóór aanvang van Cruise ivm directe verbinding naar naar terminal. Je loopt zo de stad of pakt de watertaxi voor deur. Prima hotel, verwacht geen luxe, voor zijn klasse is het echt een aanbeveling!!
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Kirk

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ca Doge: Not working at all- Cable and TV not hooked up to WiFi so no capability access any of any platforms rendering the tv obsolete Safe was unable to be programmed to lock (and reportedly done this way intentionally per hotel rep) Heat did not allow seasonal adjustment for heat WiFi signal was so weak that we are unable to complete some searching tasks much less even see Netflix on our phone. Water temperature in shower was restricted to a tepid temperature at best - the combination of the heat not working and no ability to take hot shower, we spent the afternoon and evening under sheets reading our Google news on the phone which we could have done 4,000 miles closer to home We did approach front desk representative the first time re the cable (first item noticed) and she was so apathetic and disengaged re any restoration (stated that they were aware but no time frame or customer service re its cable access to be returned) that we just walked to consider accepting the deficiency. However, after noticing the other items, we reached the point where one last attempt to rectify was presented. The one item that we were successful was the heater. I must say that we are not snobby hotel tourists expecting the finest. Those items listed above would be present in any hotel accommodation a third of the price paid. We therefore made reservations at a hotel that was less than half the price requesting a refund the next morning.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Mukesh

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

perla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and comfortable, super close to the train station, close to the ferry and the bus station. Good restaurant arround the area, the room was quiet and dark at night to have a good night sleep, we had an electric kettle, tea and coffee in the room, the bed was very comfortable
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

maria isabel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Está cerca de la estación de tren y buses que es muy conveniente pero lejos de la parte más turística de Venecia
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Hill

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff were a little curt upon arrival. No elevator was hard with large luggage for 3 flights.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid
It was good for 1 Night, the locations for our Propuse was great since we were there only 1 night
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. It's tough to find hotels that accommodate parking- especially Venice. This hotel has parking on site. Walk across the street to the first bridge into Venice. The rooms are spacious, clean and they were the first hotel of our trip to offer coffee in the room. Highly recommend this hotel
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jose Manuel

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Tadeusz

Positief: Netheid, personeel en service
It was driving distance from the airport with attached parking. This was good.
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Armando, San Jose

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My family and I were here for 1 night on 16th of February. Upon check in we were kindly greeted. Check in was smooth and efficient. We were able to check in early and that was perfect after our 4 hour train ride from Rome. Be aware that there is no lift/elevator. We made sure to walk around with our socks on as the carpet looked gross with the stains. We had an early morning flight, so we chose this place as it's conveniently located across the street from the bus station. The 2 restaurants across the street are pretty good. We slept comfortably and glad the amenities worked as they should.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

GOO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
베네치아 차로 이용하시는분 강추 입니다.
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

GULSAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Merkezi bir otel

Odalar yeteri kadar geniş, yataklar rahat. Otopark ücretli günlük 35Euro. Venedikte araçla gidilebilecek en yakın yerde. Hemen yürümeye başlayıp Venedik sokaklarını keşfedebilirsiniz.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Matteo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ottima posizione, comodità e pulizia

Camera pulita, ampia e luminosa. Bagno pulito e con tutte le dotazioni. Personale cordiale. Posizione ottima. Struttura consigliata.
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Elaina

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unwelcome receptionist! We didn't feel welcome as tourists/guests. No hot water for the next person after first person showered. Water shower faucet will be cold if another person is using a bathroom sink faucet. We could hear clearly footsteps and activities from the above room. Something wrong with a heater. A room is still cold after we've turned up a heater.
3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Edward

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Pros and cons

Located close to the bus stop. Hotel was generally old, but functional. Room was large and clean, but took two showers and very little hot water. Staff was very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Dan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place to stay if you need to catch an early bus to the airport out of Venice since the bus is practically right outside the door. Excellent value for the money.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Ekaterina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at this hotel was deeply disappointing. The room had a strong musty smell and was infested with mosquitoes. Basic amenities were lacking: there was no telephone, the television didn’t work, the room couldn’t be properly heated, and the walls and ceiling were so thin that I could hear every footstep and conversation from the room above. It was impossible to get a good night’s sleep under these conditions. When I approached the staff about the malfunctioning TV, their response was shockingly unprofessional. Instead of addressing the issue, I was told it wasn’t their problem and that I could “find another hotel”—this, after the room was already paid for. To make matters worse, I was told to be “grateful” for having a bed, which was both dismissive and insulting. A simple apology or an effort to find a solution would have gone a long way, but instead, I was met with indifference and arrogance. I fully expect the management to respond to this review with a professional tone, offering excuses like it being a Saturday night and claiming they couldn’t fix the TV. However, don’t be fooled by the reply. The underlying issues at this hotel go beyond a broken television; they stem from a complete lack of hospitality and respect for their guests. While the staff offered us two bottles of water for free upon checkout, this small gesture did little to compensate for a sleepless night and a tho
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Robert Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The TV did not work and it seems it has not for quite awhile from what staff said. There was no fan.
1 nacht verbleven in november 2024