Best Western Plus Hotel Bologna

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, in de buurt van Haven van Marghera

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Best Western Plus Hotel Bologna

Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 15 per persoon)
Superior kamer, 1 queensize bed | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Bar (ter plaatse)
Receptie
Superior kamer, 1 queensize bed | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
VIP Access

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Huisdiervriendelijk
De huidige prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Klassieke kamer, 1 queensize bed

9,2 van 10
Fantastisch
(42 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Klassieke kamer, Meerdere bedden

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Junior suite, 1 kingsize bed

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familiekamer, Meerdere bedden

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Classic Room

  • Max. aantal: 2

Superior Room

  • Max. aantal: 2

Classic Triple Room

  • Max. aantal: 3

Junior Suite

  • Max. aantal: 2

Classic Queen Room

  • Max. aantal: 2

Junior King Suite

  • Max. aantal: 2

Two Bedroom Family Room

  • Max. aantal: 4

Family Room Non Smoking

  • Max. aantal: 4

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Piave 214, Mestre, VE, 30171

In de buurt

  • Piazza Ferretto - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Haven van Marghera - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Ospedale dell'Angelo - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Piazzalle Roma - 9 min. rijden - 10.1 km
  • Haven van Venetië - 9 min. rijden - 10.2 km

Lokaal vervoer

  • Venetië (XVY-Station Venezia Mestre) - 1 min. wandelen
  • Mestre Centro B1 - 4 min. rijden
  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Da Michele - ‬4 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬1 min. wandelen
  • ‪Soul Kitchen - ‬1 min. wandelen
  • ‪Arcimboldo - ‬9 min. wandelen
  • ‪Juice Bar - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Best Western Plus Hotel Bologna

Hotel met een chique stijl niet ver van Haven van Marghera
Een dakterras, een koffiebar/café en een bibliotheek verwelkomen je bij Best Western Plus Hotel Bologna. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Ristorante Da Tura, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een kruier/portier
  • Een feestzaal, een kluis bij de receptie en meertalig personeel
  • Conciërgeservice, gratis kranten en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 125 kamers hebben voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed, verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 40 inch met satellietzenders
  • Ledlampen, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 15 per dag; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van EUR 30
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Ristorante Da Tura

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 250 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1911
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5-10 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.ve.it/en/ om de betreffende datums te bekijken en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per dag
Alleen honden en katten zijn toegestaan
Tot 5 kg per huisdier
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 40.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.10 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
  • Betaald parkeren (openlucht): EUR 15.00 per dag (incl. in- en uitrijden)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 40.0 per nacht
  • Diner: EUR 30

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van We Care Clean (Best Western) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1Y69VQ5D8
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Best Western Bologna
Best Western Bologna Mestre
Best Western Hotel Bologna
Best Western Hotel Bologna Mestre
Bologna Best Western Hotel
Best Western Mestre
Mestre Best Western
Best Western Plus Hotel Bologna Mestre
Best Western Plus Bologna Mestre
Best Western Plus Bologna
Best Western Bologna Hotel
Best Plus Bologna Mestre
Best Western Plus Hotel Bologna Hotel
Best Western Plus Hotel Bologna Mestre
Best Western Plus Hotel Bologna Hotel Mestre

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Best Western Plus Hotel Bologna?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten met een maximumgewicht van 5 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 10 per dag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij Best Western Plus Hotel Bologna?

Vandaag, 30 okt. 2025, kost een verblijf bij Best Western Plus Hotel Bologna van één nacht voor twee volwassenen op 3 nov. 2025 min. € 123,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Best Western Plus Hotel Bologna voor parkeren?

Parkeren kost EUR 15.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij Best Western Plus Hotel Bologna inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Best Western Plus Hotel Bologna uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Best Western Plus Hotel Bologna?

Dit hotel in Mestre ligt op 2 km afstand van Piazza Ferretto en Haven van Marghera. Ook Forte Marghera en San Giuliano Park liggen op 5 km afstand. Venetië (XVY-Station Venezia Mestre) ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Mestre Centro B1 is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Bologna

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 716 van 1024 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 234 van 1024 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1024 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 1024 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1024 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good friendly staff, breakfast could be better
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede kamers en heerlijk eten in het restaurant

Perfect hotel voor mijn zakelijk verblijf. Kamers zijn mooi afgewerkt en stralen rust uit. Restaurant heeft een goed menu. Mocht je langer dan een week verblijven dan is het menu wat kort en valt je in herhaling qua gerechten.
12 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Luk, Antwerpen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer. Modern uitgerust, mooie en propere badkamer. Lekker ontbijt. Ideaal om Venetië te bezoeken, station rechtover hotel, ca. 10 minuten met de trein. Snel en goedkoop (1,35 euro).
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie, hotelvoorzieningen waren goed en proper. Lekker ontbijt.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Mengyu

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

SHINHOO

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The staff were unhelpful. Almost all the clothes in our luggage got soaked by the staff, and no one could tell us whether it was just water or something chemical. Their only response was to send a guy who said he was actually off duty that day when we asked about our water-damaged photo book. Very disappointing experience.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ziyi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room Family friendly Great location
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Anthony, Oceanside

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The on-site restaurant was amazing. The location was great for riding the train into Venice.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Elvira

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is conveniently located near the train station, allowing for easy access to the center of Venice by train. I loved that it was quiet, convenient, had great staff, and the food at the restaurant was absolutely delicious.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

SHIGERU

普通でした
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Julieta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente. Limpio. Personal amable. Justo a la salida de la estación de tren.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Zheyi

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- the facilities of this hotel are quite good. clean and new rooms. - there's nothing much in the area but the quite close to the mestre station, so it's convenient to go to Venice.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great stay!
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

YU, nishinomiya

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Marwan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are modern and spacious. Hotel amenities are good. The hotel is right across the railway station which makes it a breeze to visit Venice any time day or night.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the property is awesome, right across the street from the Mestre train station. Restaurants are a very short walk away. Check-in was very fast and courteous. The room itself was outstanding - very roomy and well equipped. The bed was comfortable and we slept well. Not once did I hear any train noise. Would I stay here again? Absolutely. Only one thing I didn't like: Our room faced the side street next to the hotel (vs facing the train station) and there was very bright light shining thru the window in the bathroom (which cannot be covered). You had to shut the bathroom door at night, or the room would be very bright (and we like it to be pitch black). Other than that, we thought this was an outstanding hotel and highly recommend it.
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water. Rude staff
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

KelJim

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
You cannot run the air conditioner when you were not in the room without a key card. Do not like this feature we left a key card in there clean cleaning staff removed while we were gone with 73° when we returned
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, comfortable beds, close to train station
2 nachten verbleven in september 2025