Best Western Plus Hotel Bologna
Hotel met een dakterras, in de buurt van Haven van Marghera
Fotogalerie voor Best Western Plus Hotel Bologna





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 queensize bed laden

Klassieke kamer, 1 queensize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed laden

Superior kamer, 1 queensize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke kamer, Meerdere bedden laden

Klassieke kamer, Meerdere bedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed laden

Junior suite, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer, Meerdere bedden laden

Familiekamer, Meerdere bedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Classic Room laden

Classic Room
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Classic Triple Room laden

Classic Triple Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Classic Queen Room laden

Classic Queen Room
Alle foto's voor Junior King Suite laden

Junior King Suite
Alle foto's voor Two Bedroom Family Room laden

Two Bedroom Family Room
Alle foto's voor Family Room Non Smoking laden

Family Room Non Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Campanile Venice Mestre
Mestre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 878 beoordelingen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Piave 214, Mestre, VE, 30171
Over deze accommodatie
Best Western Plus Hotel Bologna
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Plaza Venice
Hotel Plaza Venice
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.021 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.10 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 15.00 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 40.0 per nacht
- Diner: EUR 30
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van We Care Clean (Best Western) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1Y69VQ5D8
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Western Bologna
Best Western Bologna Mestre
Best Western Hotel Bologna
Best Western Hotel Bologna Mestre
Bologna Best Western Hotel
Best Western Mestre
Mestre Best Western
Best Western Plus Hotel Bologna Mestre
Best Western Plus Bologna Mestre
Best Western Plus Bologna
Best Western Bologna Hotel
Best Plus Bologna Mestre
Best Western Plus Hotel Bologna Hotel
Best Western Plus Hotel Bologna Mestre
Best Western Plus Hotel Bologna Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Bologna
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Martijn
Zakenreiziger
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martijn
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Peter
Zakenreiziger
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede kamers en heerlijk eten in het restaurant
Peter
12 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Luk, Antwerpen
Reisde met partner
20 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luk
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Mengyu
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mengyu
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SHINHOO
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
SHINHOO
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ziyi
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziyi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Anthony, Oceanside
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elvira
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elvira
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
SHIGERU
5 okt 2025
SHIGERU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julieta
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julieta
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Zheyi
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zheyi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YU, nishinomiya
1 okt 2025
YU
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marwan
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marwan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Andrew
Zakenreiziger
28 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
George
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
KelJim
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KelJim
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
23 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in september 2025

















